你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
You.Me.We Civalias
Anything But You - Civalias

Hi, 我回归了,好久不见~

开头的吉他前奏就让人驻足,感染力极强的嗓音和迷人的声线,搭配着黑白灰色很有质感的封面,瞬间将心灵释放,仿佛自由翱翔于天际的雄鹰,找到了属于自己的天空~这首很治愈的歌,也是2010年美国电影《Dear John(分手信)》的主题曲~十几岁就与吉他的相伴,在轻轻的扫弦中体现出一种疗伤式的唱腔,让人在这寒潮之下冷冽的寒风中心生温暖~

Anything But You         Civalias

I see the colors in your face
我见你面庞颜色
Like the paintings that you hang
如同你束画高阁
But only you can read your mind
心设置仅自己可见
You don't believe me when I say
诉说之际难成真言
That your smile makes my day
你的笑点亮了今日
A little better every time
每况愈佳

And I just don't know what else to do
不知还该做些什么
I can't think of anything but you
你占据了我的每一寸思绪
I thought I had you figured out
我想我已弄懂你
Well I should shut my mouth
我应该缄默不语
Because now you turned and walked away
只因你转身而去
I know I promised you a song
我承诺过的歌曲
And I know it's been real long
实在太长
So here's the heartbreak that you need
所以给你,你要的心碎
And I just don't know what else to do
不知还该做些什么
I can't think of anything but you
你占据了我的每一寸思绪
but you
只有你

There's a cold blooded wave
冷冷的血浪
Running through your veins
游走过你的血脉
Straight into your heart
直击你心
But there's nothing left to say
无言以对
Oh no, it's much to late
不,太晚了
Because you took it all
只因你获得了所有
You took it all away
你把它们都带走

And I just don't know what else to do
不知还该做些什么
I can't think of anything but you
你占据了我的每一寸思绪
I wish I knew it wasn't true
惟愿所见为虚
I can't think of anything but you
你占据了我的每一寸思绪
Oh, anything but you
万事俱备只欠君


评论
热度(14)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER