你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Rock Sound Presents; The Black Parade Tribute twenty one pilots
Cancer - twenty one pilots

人生最好的三种状态:不期而遇、不言而喻、不药而愈。现在听来,那句“Cause the hardest part of this is leaving you~”依然让人心碎~

翻唱自MCR的《Cancer》,MCR是我非常喜欢的却没有火起来最后解散了的朋克乐队,翻了翻记录,最早分享MCR版本的《Cancer》是在2015年2月10日。二十一名飞行员的这个版本可以说是remix的电子版,融入了很多新元素,有迷幻的味道~

P.S.放上现场版原唱http://wassupbabe.lofter.com/post/1cfdadc3_5bdd100

Cancer                 twenty one pilots

Turn away
我就要离开
If you could get me a drink
在这之前你能否给我一杯水
Of water 'cause my lips are chapped and faded
我的嘴唇早已干裂失去血色
Call my aunt Marie
帮我给Marie姑妈打个电话吧
Help her gather all my things
让她把我的东西整理一下
And bury me in all my favorite colors
把我埋葬在我最爱的色彩中

My sisters and my brothers
也请她照顾好我的弟弟妹妹
Still
就这样
I will not kiss you
我无法再亲吻你了
'Cause the hardest part of this is leaving you
因为离开你于我来说实在艰难
I will not kiss you (kiss you)
我无法再亲吻你了
Lips are chapped and faded
因为我的嘴唇早已干裂失去血色
Call my (call my)
再呼唤一次我的名字
(Turn away)
我就要离去
Lips are chapped and faded (faded)
我的嘴唇早已干裂失去血色
Kiss you (kiss you)
所以我无法再亲吻你了
Lips are chapped and faded
我的嘴唇早已干裂失去血色
Call my (call my)
再呼唤一次我的名字
(Turn away)
我就要离去
Lips are chapped and faded (faded)
我的嘴唇早已干裂失去血色
Now turn away
就在此刻 我欣然离去
'Cause I'm awful just to see
因为我现在有点吓人吧
And all my hairs abandoned all my body
头发早早掉光了
All my agony
真是苦恼啊
Know that I will never marry
看来我无法与你携手走完一生
Baby, I'm just soggy from the chemo
我觉得化疗好无趣啊
I'm counting down the days to go
只能数着我还有多少日子
This just ain't livin'
这可不是我想过的生活
And I just hope you know
希望你能知晓
I will not kiss you (kiss you)
我无法再亲吻你了
Lips are chapped and faded
我的嘴唇早已干裂失去血色
Call my (call my)
再呼唤一次我的名字吧
(Turn away)
我就要离去
Lips are chapped and faded (faded)
我的嘴唇早已干裂失去血色
Kiss you (kiss you)
我无法再亲吻你了
Lips are chapped and faded
我的嘴唇早已干裂失去血色
Call my (call my)
再呼唤一次我的名字
(Turn away)
我就要离去
Lips are chapped and faded (faded)
我的嘴唇早已干裂失去血色
If you say (if you say)
如果我今天
Goodbye today (goodbye today)
就要离去 与你分别
I'll ask you to be true (I'll ask you to be true)
我多么希望再为你停留
'Cause the hardest part of this is leaving you
因为离开你于我来说实在艰难
Yes, the hardest part of this...
这大概是我一生中最艰难的时刻
I will not kiss you (kiss you)
我无法再亲吻你了
Lips are chapped and faded
我的嘴唇早已干裂失去血色
Call my (Call my)
再呼唤一次我的名字
Lips are chapped and faded (faded)
我的嘴唇早已干裂失去血色
Kiss you (kiss you)
我无法再亲吻你了
Lips are chapped and faded
我的嘴唇早已干裂失去血色
Call my (Call my)
再呼唤一次我的名字
Lips are chapped and faded (faded)
我的嘴唇早已干裂失去血色


评论(4)
热度(13)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER