你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Live and Rare My Chemical Romance
Cancer - My Chemical Romance

早安~易落泪者慎入~

Cancer这首歌是音乐专辑《My Black Parade》中最悲情让人落泪的一首~

很喜欢的PUNK乐队~只可惜2013.3.23乐队宣布解散~

Cause the hardest part of this is leaving you~

无需多言~来听歌吧~


Cancer          My Chemical Romance

Turn away 转过身去吧

If you could get me a drink of water  请你为我倒一杯水

Cause my lips are chapped and faded  我的嘴唇龟裂苍白

Call my Aunt Marie  帮我叫来玛丽婶婶

Help her gather all my things  帮她收拾我的东西

And bury me in all my favorite colors  埋葬我时,用我最喜欢的颜色

My sisters and my brothers still  兄弟姐妹们,也都来吧

I will not kiss you 我不会与你们吻别

Cause the hardest part of this 因为最难的

is leaving you 就是离别  

Now turn away 现在,转过身去吧

Cause I'm awful just to see   因为我已经不成人形

Cause all my hairs abandoned all my body  我的头发早已脱落

Oh my agony  我的痛苦煎熬

Know that I will never marry  我知道我不能长到结婚的年纪

Baby, I'm just soggy from the chemo  我很虚弱那只是因为化疗罢了

But counting down the days to go 我还在计算着,自己所剩无几的时日

It just ain't living  这样活着不能叫做生活

And I just hope you know  而我只想让你知道

That if you say goodbye today  如果今天你们要说再见

I'd ask you to be true  请一定真心实意

Cause the hardest part of this 因为最难的

is leaving you  就是离别

Cause the hardest part of this 因为最难的

is leaving you  就是离别

评论
热度(9)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER