你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
FROOT Marina and the Diamonds
Happy - Marina and the Diamonds

马钻不红,天理难容~

马钻的歌从作词编曲到演唱都是高质量的~略带沙哑粗线条的嗓音,婉转独特的假音唱腔,越听越有味道让人上瘾~深夜里的晚安曲,旋律缓缓流淌,驱散了孤独与哀伤~马钻以一个灵魂歌者的姿态演绎着一种心情,释放你疲惫的身心~终于找到了那个真正的自己,或许你从来没想过,你竟可以如此快乐~

Happy           Marina and the Diamonds

Couldn't relax, couldn't sit back
满心疲惫,却难安然休憩
And let the sunlight in my lap
和煦的阳光斑驳于膝
I sang a hymn
圣歌从我口中徐徐吟起
To bring me peace
带给我片片宁逸
And then it came a melody
这馥郁的旋律
It felt so sweet
优美如玉
It felt so strong
强烈而有力
It made me feel like
仿佛孤独
I belonged
离我而去
And all the sadness inside me
而我满心的哀伤
Melted away
缓缓融滤
Like I was free
解脱,重回心里

I found what I'd been looking for in myself
(歌声里)我明白了心之所需
Found a life worth living for someone else
人生中,心有所系值得去争取
Never thought that I could be
从未想过我原来可以
Happy, happy
如此的欢愉

Don't go out
平日里
Much at all
深居简出
I've never been
我也从不
The type to call
呼朋唤友长聚
I realize to be happy
(歌声中)我才体会到
Maybe I need
互相关爱
A little company
才能永获欢愉

So now you know
如今你对我
You know it all
已了然于胸
That I've been
从前的我
Desperately alone
孑然一身
I haven't found the one for me
如今我依然孤单一人
But I believe in divinity
但我相信冥冥中自有天定

I found what I'd been looking for in myself
(歌声里)我明白了心之所需
Found a life worth living for someone else
人生中,心有所系值得去争取
Never thought that I could be
从未想过我原来可以
Happy, happy
如此的欢愉

I believe in possibility
冥冥中自有天定
I believe someone's watching over me
天父之爱在我身边永停
And finally I have found a way to be
Happy, happy
而欢愉将终留我心中

From the concrete to the coast
从繁华之都到率土之滨
I was looking for a holy ghost
我一直在寻找这心中的圣灵
Like the land joining the sea
正如同那海天一色
Happiness it followed me
欢愉如影随形

I believe in possibility
冥冥中自有天定
I believe someone's watching over me
天父之爱在我身边永停
And finally I have found a way to be
Happy, happy
而欢愉将终留我心中 

P.S. 喜欢马钻猛戳链接http://wassupbabe.lofter.com/post/1cfdadc3_759e353这是之前分享的她唱的《Primadonna》~

评论
热度(21)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER