你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Primadonna Marina and the Diamonds
Primadonna - Marina and the Diamonds

玛钻不火,天理难容~封面有点玛丽莲梦露的即视感~有颜有胸很自然独特的真假音转换,虽让人对她刮目相看,但奇怪的是她确实没有大红大紫~

Marina And The Diamonds她是来自英国威尔士的一位女歌手~是BBC 2010年年度新声亚军得主,同年也获得了MTV欧洲音乐奖最佳英国新人奖和被提名全英乐评人选择奖。值得一提的是Marina And The Diamonds并不是乐队,而是只有Marina Diamandis一个人,“The Diamonds”指的则是自己的粉丝,而Marina的独特的假音唱腔也让人瞩目。

Primadonna     Marina And The Diamonds  

Primadonna girl yeah
自命不凡的女人 耶
All I ever wanted was the world
我曾经想要全世界
I can't help that I need it all
忍不住想要拥有这一切
The primadonna life
自命不凡的生活

The rise and fall
起起落落
You say that I'm kind of difficult
你说我有点难搞
But it's always someone else's fault
但那一直都是因为别人有问题
Got you wrapped around my finger babe
有你与我十指相扣 亲爱的
You can count on me to misbehave
我不会循规蹈矩 这你大可放心
Primadonna girl
自命不凡的女人
Would you do anything for me?
你会为我做任何事吗?
Buy a big diamond ring for me?
为我买颗大钻戒?
Would you get down on your knees for me?
你会为我双膝跪地吗?
Pop that pretty question right now baby
现在就问出那个诱人的问题 亲爱的
Beauty queen on the silver screen
银幕上美丽的女王
Living life like I'm in a dream
过着梦一样的生活
I know I've got a big ego
我知道 我很自我
I really don't know why it's such a big deal though
但我真的不懂 这有什么关系

I'm sad to the core core core
我内心底哀伤 伤 伤
Everyday is a chore chore chore
每天的生活一团糟 糟 糟
When you give I want more more more
你付出的时候 我想要更多 多 多
I wanna be adored
我想要被爱
Cause I'm a
因为我是个
Primadonna girl yeah
自命不凡的女人 耶
All I ever wanted was the world
我曾经想要全世界
I can't help that I need it all
忍不住想要拥有这一切
The primadonna life
自命不凡的生活
The rise and fall
起起落落
You say that I'm kind of difficult
你说我有点难搞
But it's always someone else's fault
但那一直都是因为别人有问题
Got you wrapped around my finger babe
有你与我十指相扣 亲爱的
You can count on me to misbehave
我不会循规蹈矩 这你大可放心
Primadonna girl
自命不凡的女人
Fill the void up with celluloid
用各种片段填满空虚
Take a picture I'm with the boys
拍张我和男生的合影
Get what I want 'cause I ask for it
得要我想要的 因为我追求这些
Not because I'm really that deserving of it
而不是因为我真的配得到
Living life like I'm in a play
过着身处剧中的生活
In the limelight I want to stay
我想待在镁光灯下
I know I've got a big ego
我知道 我很自我
I really don't know why it's such a big deal though
但我真的不懂 这有什么关系

Going up going down down down
起起落落 落 落
Anything for the crown crown crown
任何事都是为了皇冠
When the lights beat down down down
灯光打下 下 下
I spin around
我起身旋转
Cause I'm a
因为我是个
Primadonna girl yeah
自命不凡的女人
All I ever wanted was the world
我曾经想要全世界
I can't help that I need it all
忍不住想要拥有这一切
The primadonna life
自命不凡的生活
The rise and fall
起起落落
You say that I'm kind of difficult
你说我有点难搞
But it's always someone else's fault
但那一直都是因为别人有问题
Got you wrapped around my finger babe
有你与我十指相扣 亲爱的
You can count on me to misbehave
我不会循规蹈矩 这你大可放心

Primadonna girl yeah
自命不凡的女人
All I ever wanted was the world
我曾经想要全世界
I can't help that I need it all
忍不住想要拥有这一切
The primadonna life
自命不凡的生活
The rise and fall
起起落落
You say that I'm kind of difficult
你说我有点难搞
But it's always someone else's fault
但那一直都是因为别人有问题
Got you wrapped around my finger babe
有你与我十指相扣 亲爱的
You can count on me to misbehave
我不会循规蹈矩 这你大可放心
Primadonna girl
自命不凡的女人


评论(2)
热度(12)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER