你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
What Tomorrow Holds - Single Ohio Avenue
All I Ever Wanted Was You - Ohio Avenue

好歌没人听系列~

吉他前奏,清晰鼓点,温暖男声~Someone say hi and someone say bye. Someone smile and someone cry. Someone will give up but someone always try. Someone may forget u but never I. 过了这么久了,我想要的依然只有你,简单纯情的告白,细腻的情感处理让这首看似普通的歌富有了活力~不知道我爱的你是否还会在原地等我?送给为爱努力奋斗让明天变更好的男孩们~

All I Ever Wanted Was You       Ohio Avenue

I searched the stars of galaxies
我搜寻这星系里的繁星
Sailed beyond the seas
在无尽的海域上漂泊
But came away with nothing
但一无所获
I fought my way through desert sands
我在沙漠里艰难行走
Across the distant lands
穿越遥远的土地
Only to discover
只为搜寻

All I ever wanted was you
我想要的一直都是你
All I ever wanted was you
我想要的一直都是你
And only you
只有你
Yeah and nothing else will ever do
没什么能撼动你在我心中的位置
You're everything I wanted to find
你是我渴望找寻的一切
And even after all this time
就算过了这么久
It's true
我仍是真心的
Yeah that all I ever wanted was you
是的,我想的从来只有你
I gathered all that I could hold
我用尽我的一切
But what I didn't know
但我不知道的是
Was you were waiting for me
你原来也在等着我
To let it go
放手
Somehow it's taken my whole life
这无缘无故就占据了我的生活
To open up my eyes
睁开双眼
When you were right beside me
当你就在我身边
So now I know
于是我明白了
All I ever wanted was you
我想要的一直都是你
All I ever wanted was you
我想要的一直都是你
And only you
只有你
Yeah and nothing else will ever do
没什么能撼动你在我心中的位置
You're everything I wanted to find
你是我渴望找寻的一切
And even after all this time
就算过了这么久
It's true
我仍是真心的
Yeah that all I ever wanted was you
是的,我想要的一直都是你
I don't wanna chase the wind
我不想追逐微风
I know that it's meaningless
因为这毫无意义
All I ever wanted was you
你是我的一切
All I ever wanted was you
你是我的一切
And only you
只有你
Yeah and nothing else will ever do
没什么能撼动你在我心中的位置
You're everything I wanted to find
你是我渴望找寻的一切
And even after all this time
就算过了这么久
It's true
我仍是真心的
Yeah that all I ever wanted was you
我想要的一直都是你
Yeah that all I ever wanted was you
我想要的一直都是你
Yeah that all I ever wanted was you
我想要的一直都是你
I searched the stars of galaxies
我搜寻这星系里的繁星
Sailed beyond the seas
在无尽的海域上漂泊
But came away with nothing
但一无所获


评论
热度(36)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER