你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Screaming Bloody Murder Sum 41
Crash - Sum 41

来自朋克流行乐队的温柔~

缓缓钢琴的开场和着主唱深情的吟唱,我不愿离去,可是该到说再见的时刻了~《Crash》描述了车祸中男孩死前最后的留言,对心爱女孩的留恋并希望她坚强的活下去~生活中各种不经意,或许一个小决定就会改变我们一生的轨迹,或许不信命运的你有天也会把一些事归结于宿命和缘。某天,你无端想起一个人,ta曾让你对明天有所期许,但ta却完全没有出现在你的明天里。还是那句,珍惜眼前人!愿人生没有遗憾~

安~

Crash       Sum 41

Hold me now
抱紧我
'Cause I couldn't even if I tried
因我努力过,却依然失败
It's over now
已结束了
I guess it really is my time
我想到时候了
I don't wanna go
我不愿离去
But it's time I've got to say goodbye
可已到说再见的时候了

So hold me now
所以抱紧我吧
'Cause this will be our last time
因这是我们最后的缠绵

I'm slowing down
我慢慢下沉
No, I don't think I could fight
不,我想我再不能战斗了
I know somehow
我知道无论如何
You'll find a way to live your life
你都会适应今后的生活
Remember just to live
请记得
Every day like it's your last
把每天都当做最后一日
Then hold me now
抱紧我
'Cause I think it's time for me to pass
因是时候让我释怀了

I don't want to die, I don't know why
我不想死去,我不懂为何
This kind of fate was meant for me
我注定要有这种命运
You've got to be strong, gotta move on
你一定要坚强,要继续前行
There's not a way it was suppose to be
世上并无理所应当之事
Why do I say
我要说
It was never suppose to end this way?
结局绝不应当如此
What do I have to do?
我应当如何呢?
I was suppose to grow old with you
我应当陪你慢慢变老
But that ain't gonna happen
可那不会发生
No, that ain't gonna happen
不,那不会发生

Hold me now
抱紧我
'Cause the time I've got is running out
因我所剩时间已不多
No tears allowed
不许流泪
Even though we've become without
即使我们已彼此相离
I just want to feel
我只想感受
Your head laying on my chest
你的头靠在我胸膛之上
So hold me now
所以抱紧我吧
As I take my last breath
在我呼出最后一口气之时
I don't wanna die, I don't know why
我不想死去,我不懂为何
This kind of fate was meant for me
我注定要有这种命运
You've got to be strong, gotta move on
你一定要坚强,要继续前行
There's not a way it was suppose to be
世上并无理所应当之事
Why do I say
我要说
It was never suppose to end this way?
结局绝不应当如此
What do I have to do?
我应当如何呢?
I was suppose to grow old with you
我应当陪你慢慢变老

But that ain't gonna happen
可那不会发生
No, that ain't gonna happen
不,那不会发生


评论(1)
热度(11)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER