你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Title(Deluxe) Meghan Trainor、John Legend
Like I'm Gonna Lose You - Meghan Trainor、John Legend

强强联手,来自很会唱歌的胖妹和传奇哥~

你爱上一个人的感觉大概就是觉得自己配不上ta~珍惜和爱人在一起的每分每秒,就好像ta要离开你一样~如果谁遇到这样的人,请好好珍惜~MV里的胖妹比《All About That Bass》里瘦多了,胖子之间的信任呢~~萌萌哒的传奇哥依旧像小熊饼干,歌声依旧深情动人~高潮部分的和声完美,现场版最动情~一首抒情歌在还没来暖气的时候为大家提供一丝爱的温暖,两情相悦实属不易,愿我们都能够遇见那个爱你时刻怕你会离开的人,找到那份属于自己的爱~午安~

P.S. All of MeJohn Legendhttp://wassupbabe.lofter.com/post/1cfdadc3_807516d


Like I'm Gonna Lose You      Meghan Trainor&John Legend

I found myself dreaming of
我正酣梦一场
Silver and gold
梦中闪着光芒
Like a scene from a movie
如同电影场景
That every broken heart knows
每个心碎者都了然于心

We were walking on moonlight
我们漫步月光下
And you put me close
你把我揽入怀中
Split second and you disappeared
眨眼间你又消失不见
And then I was all alone
徒留我一人原地徘徊
I woke up in tears
泪眼惺忪
With you by my side
你伴身旁
A breath of relief
如释重负
And I realized
我恍然大悟
No, we're not promised tomorrow
不 我们不曾海誓山盟
So I'm going to love you
所以我会将你深爱
Like I'm going to lose you
就像你将离我而去
And I'm going to hold you
我选择将你紧抱
Like I'm saying goodbye
就像终将与你告别
Where ever we're standing
无论身在何方
I won't take you for granted
我不会认为你的付出理所当然
Cuz we'll never know when
因为我们永远不会知道
When we'll run out of time
何时会耗尽余生
So I'm going to love you
所以我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像你将离我而去
So I'm going to love you
我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像你将离我而去
In the blink of an eye
一眨眼间
Just a whisper of smoke
恍若轻烟耳语
You could lose everything
也许你会一无所有
The truth is you never know
天机难以参透
So I'll kiss you longer baby
所以我选择将你深吻
Any chance that I get
抓住一丝一毫的机会
And I'll make the most of the minutes
我会珍惜每分每秒
And love with no regrets
爱得无怨无悔
Let's take the time to say what we want
把握时光 互诉心声
Here's what we got before it's all gone
牺牲一切 直到一无所有
No, we're not promised tomorrow
不 我们不曾海誓山盟
So I'm going to love you
所以我会将你深爱
Like I'm going to lose you
就像你将离我而去
And I'm going to hold you
我选择将你紧抱
Like I'm saying goodbye
就像终将与你告别
Where ever we're standing
无论身在何方
I won't take you for granted
我不会认为你的付出理所当然
Cuz we'll never know when
因为我们永远不会知道
When we'll run out of time
何时会耗尽余生
So I'm going to love you
所以我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像你将离我而去
So I'm going to love you
我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像你将离我而去
I'm going to love you
我会将你深爱
Like I'm going to lose you
就像你将离我而去
And I'm going to hold you
我选择将你紧抱
Like I'm saying goodbye
就像终将与你告别
Where ever we're standing
无论身在何方
I won't take you for granted
我不会认为你的付出理所当然
Cuz we'll never know when
因为我们永远不会知道
When we'll run out of time
何时会耗尽余生
So I'm going to love you
所以我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像你将离我而去
I'm going to love you
我会好好爱你
Like I'm going to lose you
就像你将离我而去


评论
热度(14)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER