你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Some Type of Love Charlie Puth
Some Type of Love - Charlie Puth

以为是骚姆的歌~后来发现又是这个帅气的小正太,因为《See U Again》而名扬四海家喻户晓~声音赞到不行,歌的质量也超级高,高音转音和细腻的感情处理让你不敢相信这真的出自一个95年的小鲜肉~这么骚气的声音把每个毛孔都打开,让你陶醉于深情悠扬的歌声里~

P.S. 曾经还分享过他的一首高质量歌《Beautiful Corruptionhttp://wassupbabe.lofter.com/post/1cfdadc3_6eff400拿走不谢~

Some Type of Love       Charlie Puth     

When I'm old and grown
当我长大,不再稚嫩
I won't sleep alone
我不会再独枕空床
Every single moment
每时每刻
will be fading into you
都会与你形影难分
That some type of love
有种爱,情难自已
That some type of love
有种爱,情难自已

And I won't sing the blues
我不会继续唱布鲁斯
Cause all I need is you
因为我只需要你
Every single question
疑虑万千
will be answered all by you
你都会为我一一解答
That some type of love
有种爱,情难自已
That some type of love
有种爱,情难自已
When the world is on fire
当世界已是火海
we won't even move
我们丝毫不会却步
There is no reason
只要你在我身侧
if I'm here with you
一切无需缘由
And when it's said and done
当一切尘埃落定
I'll give me to you
我会将自己交付于你
That some type of love
有种爱,情难自已
That some type of love
有种爱,情难自已
When were old and gray
当你我皆老,头发花白
And our faces changed
面容苍老
There won't be a moment
我的心意,我的感受
When my heart don't feel the same
也绝不会有丝毫改变
That some type of love
有种爱,情难自已
That some type of love
有种爱,情难自已
And every story ends
世间万物,缘起缘灭
But we could still pretend
但我们仍能依旧假装
Every single moment
每分每秒
will be just as we had planned
都如我们计划一般
It was some type of love
那曾是,难求之爱
That some type of love
有种爱,情难自已
When the world is on fire
当世界已是火海
we won't even move
我们丝毫不会却步
There is no reason
只要你在我身侧
if I'm here with you
一切无需缘由
And when it's said and done
当一切尘埃落定
I'll give me to you
我会将自己交付于你
That some type of love
有种爱,情难自已
That some type of love
有种爱,情难自已
If I'm here with you
如若你在我身侧
Give me to you baby
我会将自己交付于你,宝贝
That some type of love
有种爱,情难自已
That some type of love
有种爱,情难自已
When the world is on fire
当世界已是火海
we won't even move
我们丝毫不会却步
There is no reason
只要你在我身侧
if I'm here with you
一切无需缘由
And when it's said and done
当一切尘埃落定
I'll give me to you
我会将自己交付于你
That some type of love
有种爱,情难自已
That some type of love
有种爱,情难自已


评论
热度(20)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER