你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Blood In My Eyes Sum 41
Blood In My Eyes - Sum 41

Sum41是新世纪朋克浪潮中的顶尖人物,略带新金属味儿的节奏总能使人耳目一新,让人觉得干净利落。这首《Blood In My Eyes》在2012年获得54届格莱美最佳硬金属摇滚演出提名。个性十足的前奏仿佛回到那个动荡不安的年代,怒火攻心孕育着一颗即将爆发的种子。激情四射的演奏,贝斯的弦不断升温,架子鼓快要掀翻,凝滞的空气即刻点燃!嘶吼出所有的愤懑和不满,开启复仇之路,等待涅槃与重生,躁起来吧!

P.S.感觉封面四个人DIAO的不行~

Blood In My Eyes       Sum 41

I don't believe in the secrets you keep
我不相信你的有所保留
But I do wanna know
但我真的想知道
How do you sleep at night?
夜夜你如何得以安然入睡
And I'm over you
我要终止你
Congratulations
祝贺你
And thank you for all the pain
感谢你所带来的那些伤痛

'Cause it made it be so much more fun
因为那让事情变得有趣太多了呢
There's nothing to say now
现在没什么好说的了
Feelings are already dead
那些憾心的感觉早已消失殆尽
And I don't believe there's a way now
我不信还有一条得以解脱的新生路
All that is said has been said
能说的全说了
I'm waiting for another day
我正等待另一个涅盘之日
Another way
另一种存在的方式
I don't believe that you can make all the pain go away
我才不信你能让那些伤痛滚远
So I'll leave it all behind
所以我将从那背后默然离去
But I'm leaving with blood in my eyes
但当我离去时我的双眼将充满仇恨的血

See through your eyes while believing the lies
当相信谎言太久
For too long a time
终会识破那些白痴的套路
I still don't know how I did
而我依然不知道我是怎么做的
And I watched the clear
我仔细看清
Trying to battle lies
战事已被宣告
And I can't see straight anymore with
然而双眼通红的我
all of this blood in my eyes
已无法直视
There's nothing to say now
现在没什么好说的了
Feelings are already dead
那些憾心的感觉早已消失殆尽
And I don't believe there's a way now
我不信还有一条得以解脱的新生路
All that is said has been said
能说的全说了
I'm waiting for another day
我正等待另一个涅盘之日
Another way
另一种存在的方式
I don't believe that you can make all the pain go away
我才不信你能让那些伤痛滚远
So I'll leave it all behind
所以我将从那背后默然离去
But I'm leaving with blood in my eyes
但当我离去时我的双眼将充满仇恨的血

There's nothing to say now
现在没什么好说的了
Feelings are already dead
那些憾心的感觉早已消失殆尽
And I don't believe there's a way now
我不信还有一条得以解脱的新生路
All that is said has been said
能说的全说了
I'm waiting for another day
我正等待另一个涅盘之日
Another way
另一种存在的方式
I don't believe that you can make all the pain go away
我才不信你能让那些伤痛滚远
So I'll leave it all behind
所以我将从那背后默然离去
But I'm leaving with blood in my eyes
但当我离去时我的双眼将充满仇恨的血


评论
热度(8)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER