你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Love Travels At Illegal Speeds Graham Coxon
See A Better Day - Graham Coxon

Graham Coxon是原Blur乐队的吉他手。他是一位天才级英伦音乐人,出色的吉它技术和得心应手的演奏征服了很多乐迷。开口第一句就深深沦陷,感受到一个酒后微醉老男人的苦闷和真情,Baby baby babe what can I do? I'm so in love with you~宝贝我如此爱你,该如何是好?

See A Better Day        Graham Coxon

Baby baby babe what can I do?
宝贝 宝贝 宝贝 我该如何是好
I'm so in love with you
我如此深爱着你
I know you won't believe me but it's true
我知道你不相信我 但我句句真心
I'm so in love with you
我如此深爱着你
I'm so in love with you
我如此深爱着你

Just the way the sunlight hits your eyes
阳光如此这般洒落在你眼帘
Makes me feel alive
让我感到活着真好
My body and my soul have been revived
我的身体和灵魂也焕然一新
I feel like I can fly
我想我都可以飞起来啦
I feel like I can fly
我想我都可以飞起来啦

I can feel you breathe from miles away
几里外我就感受到了你的呼吸
It helps me see a better day
它让我度过更加美好的一天
A voice inside is telling me to stay
心里有一个声音在叫我留下
I'm falling deeper every day
每一天我越陷越深
I'm falling deeper every day
每一天我越陷越深

Something in your smile that made me see
你的笑靥让我看到
A place I long to be
我渴望去的一个地方
I look at you and I can't quite believe
我望着你完全无法相信
That you could be with me
你会和我在一起
That you could be with me
你会和我在一起

I can feel you breathe from miles away
几里外我就感受到了你的呼吸
It helps me see a better day
它让我度过更加美好的一天
A voice inside is telling me to stay
心里有一个声音在叫我留下
I'm falling deeper every day
每一天我越陷越深
I'm falling deeper every day
每一天我越陷越深

Gotta call you on the phone
我得给你打个电话
'Cos I ain't feeling right
因为我的心情很糟
I can't stand to be alone
我无法孑然一身站着
On these dark dark nights
度过这些漆黑 漆黑的夜晚
And you're the only girl
你是我的唯一
Who can shake my blues away
只有你能将我的忧伤驱散
With your miracle smile
还有你脸上奇迹般的笑容
And the things that you say
你说的每一句话
Yeah


Baby baby babe what can I do?
宝贝 宝贝 宝贝 我该如何是好
I'm so in love with you
我如此深爱着你
I know you won't believe me but it's true
我知道你不相信我 但我句句真心
I'm so in love with you
我如此深爱着你
I'm so in love with you
我如此深爱着你


评论
热度(13)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER