你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Room Service Bryan Adams
Why Do You Have to Be So Hard to Love - Bryan Adams

无法抗拒的烟嗓,在朦胧的灯光下半醉半醒,飘飘然~灰色剪影和散落在地上的空酒瓶,点起一支烟,饱经沧桑老男人的故事开始~Was it some man that didn't treat you right?是曾经一些男人对你并不好吗,以至于我想要爱你那么难。

Why Do You Have to Be So Hard to Love       Bryan Adams

Was it some man that didn't treat you right
是曾经一些男人对你并不好吗
Left you reaching out for him in the middle of the night
留下你一人在午夜时分独自去寻找他
Is there some heartache that you can't out run
或是一些让你难以逃脱的心痛
That makes you so afraid to get close to anyone
这所有的一切让你害怕去接近任何人

You're so easy to look at
你是如此容易让我看着
You're so easy to hold
你是如此容易去拥你入怀
It's so easy to touch you but so hard to let go
触碰你是如此简单不过是如此困难去放手
It's so easy to want you that I can't get enough
想要你是如此容易让我无法得以满足
Tell me why do ya have to be
告诉我为什么你一定是这样
Why do ya have to be so hard to love
为什么你一定要是如此困难去让人爱你
Is it some hurt from long ago
是因为那些很久之前的伤痛吗
That makes it so hard to let your feelings show
那些伤痛让你如此不轻易展现你的情绪
Is it the ghost of who you used to be
是因为你曾经成为你的鬼魂
That makes you so afraid to bear your soul to me
让你如此害怕去将你的灵魂托付于我
You're so easy to look at
你是如此容易让我看着
You're so easy to hold
你是如此容易去拥你入怀
It's so easy to touch you but so hard to let go
触碰你是如此简单不过是如此困难去放手
It's so easy to want you that I can't get enough
想要你是如此容易让我无法得以满足
Tell me why do ya have to be
告诉我为什么你一定是这样
Why do ya have to be so hard to love
为什么你一定要是如此困难去让人爱你


评论
热度(10)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER