你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Blue Notes-EP Aqualash
They Say Surrender - Aqualash

国庆节快乐!连着分享两首歌都链接不到撸否上(微笑脸)选来选去,在大早上分享了一首适合睡前听的歌。。。别打我~

幽幽是声音仿佛从阴森的丛林深处传来~像一个穿着一袭白裙的女鬼~和你上演了一场人鬼情未了的大戏~她念着蓝色的笔记本,细数你们过往的曾经,可是这一切已经烟消云散~

P.S.原本想分享的两首歌分别是《Hope》Tim Legend/BR/\VE和《The Flower of Carnage》Meiko Kaji~

They Say Surrender          Aqualash

they say it must have been surrender
他们说,我们终将屈服
they cannot see how I could love a man like I love you
他们无法理解我为何爱你如斯
I tell them all that there is to remember
我说,在我每一寸记忆中
and I don't recall anything but your tenderness true
除你真挚的温存外别无他物
they say everything comes to an end
他们说,没有什么能够不朽
that even the strongest will bend
强极亦可弥

given the chances of time
假使以时间
they say a love like ours will not last
他们说 你我的爱不会持久
but I've seen the future in stars
但我在星辰中预见前路
and I know it's ours to refine ——
我知道我们可以努力经营
they say you will show me your true colours
他们说 你会卸掉全部伪装
the moment the sun sets behind the mountain we lean on
当夕阳消失在你我依偎的高山之后时
but I know angels are there just for lovers
但我知道,天使在彼岸为恋人等候
and gently they guard us each day
终日安然守护我们 维系爱情的火种
they say you're not the lover for me
他们说,你不是我的真爱
hoping for proof they don't see
期待尚未出现的证据
somehow awaiting your crime
蓄力揭露你的罪行
I fall into your arms
我跌入你怀中
with my heart open as wide as the stars
一颗心如群星璀璨为你敞开
I know that your love is mine
我知道你的爱属于我
they say love in the dark is surrender
他们说,不见天日的爱情终将消散
all I recall is the fire that burns in our eyes
我只记得你眼中熊熊燃起的爱火
I know we will be always together
我知道,我们会相守此生
forever is only a drop in the ocean of sighs
所谓永远 不过万古哀愁中一声轻叹


评论
热度(6)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER