你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
[DJ节目]diehex的DJ节目 第880期
San Holo - Light (Original Mix) -

Light         San Holo

I just wanna see the, I just wanna see the light
我只想看到曙光
I just wanna see the, I just wanna see the light
我只想看到曙光
I just wanna see the, I just wanna see the light
我只想看到曙光
I just wanna see the light
我只想看清这一切


Even if it makes me blind
即便会让我变得盲目
I just wanna see the light
我只想看到希望的曙光
Breathing, leave it all behind
深呼吸 抛下一切杂念
I just wanna see the light
我只想看清眼前这一切

Even if it makes me blind
即便会让我变得盲目
I just wanna see the light
我只想看到希望的曙光
Breathing, leave it all behind
深呼吸 抛下一切杂念
I just wanna see the light
我只想看清眼前这一切

I just wanna see the light
我只想看到曙光
I just wanna see the light
我只想看到曙光
I just wanna see the light
我只想看到曙光
I just wanna see the light
我只想看到曙光
Light, light, light, light
I just wanna see the light
我只想看清眼前这一切
I just wanna see the light
我只想看清眼前这一切

Even if it makes me blind
即便会让我变得盲目
I just wanna see the light
我只想看到希望的曙光
Breathing, leave it all behind
深呼吸 抛下一切杂念
I just wanna see the light
我只想看清眼前这一切
Even if it makes me blind
即便会让我变得盲目
I just wanna see the light
我只想看到希望的曙光
Breathing, leave it all behind
深呼吸 抛下一切杂念
I just wanna see the light
我只想看到希望的曙光
Even if it makes me blind
即便会让我变得盲目
I just wanna see the light
我只想看到希望的曙光
Breathing, leave it all behind
深呼吸 抛下一切杂念
I just wanna see the light
我只想看清眼前这一切

I just wanna see the light
我只想看到曙光
I just wanna see the light
我只想看到曙光
I just wanna see the light
我只想看到曙光
I just wanna see the light
我只想看到曙光
Light, light, light, light
I just wanna see the light
我只想看清眼前这一切
I just wanna see the light
我只想看清眼前这一切

I just wanna see the, I just wanna see the light
我只想看到曙光
I just wanna see the, I just wanna see the light
我只想看到曙光
I just wanna see the, I just wanna see the light
我只想看到曙光
I just wanna see the light
我只想看清眼前这一切
I just wanna see the light
我只想看清眼前这一切

Even if it makes me blind
即便会让我变得盲目
Even if it makes me blind
即便会让我变得盲目


评论(2)
热度(4)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER