你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
The Prize Dave Thomas Junior
I Do - Dave Thomas Junior

舒缓温柔的一首歌,今日晚安曲~

十分适合冥想,让人心静神宁,完全放松~每天在嘈杂的环境中忙忙碌碌,需要一片净土让心灵释放返璞归真~我们需要优雅淡然的心态,不忘初心去看待世间万物的变幻。有时候我会认为自己是一个“局外人”,站在世间万物之外看一切,跳出眼前的圈子不再受局限和约束,这时就会发现很多事物就是那么简单纯粹,大海是什么?成千上万滴水而已~

晚安好梦,不论你考了几分,是喜是悲,明天又是新的一天~

I Do       Dave Thomas Junior

What else could the ocean be
海洋还能是什么?
What else is the sea
大海是什么?
But a hundred million drops of water
成千上万水滴而已。
What else but a memory
铭记还能是什么?
Of faded memories
念念不忘而已。
Was everything that came before you
你出现前的所有事

And I don't know
我都失去记忆
Where we'll go
我们要去哪
Or where we're gonna be
或者说我们会到哪里
I don't know, much at all
我都记不起
but when I think of you
但当我想起你
I Do
我就想起
Roll the dice again to see
掷个骰子看看运气
The roads we gonna tread
看看哪些路我们会走一起
Then go whichever way you want to
然后随便选条只要你愿意
What else could I ever be
我还能变怎样
But the man who lost his head
一个丢了魂的人而已
And let his cold cold heart adore you
就让他冷冷的心倾慕你
And I don't know
我记不起
Where we'll go
我们要去哪
Or where we're gonna be
或者说我们会到哪里
I don't know, much at all
我都记不起
But when I think of you
但当我想起你
I Do
我就想起
I won't fight it anymore
我不再抵抗
As we wash up on the shore
就算我们被冲上沙滩
I still love you
我也爱你
I Do
爱你
What else could the ocean be
海洋还能是什么?
What else is the sea
大海是什么?
But a hundred million drops of water
成千上万水滴而已。


评论
热度(9)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER