你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
guess it's my luck when they go n fuck it up Angelsik
guess it's my luck when they go n fuck it up (prod.by killedmyself) - Angelsik

一首很特别的歌~

如果让你死过一次,又重新来到人世间,不知道那时的你会有怎样的改观~或许坦然看淡了一些是是非非,不再纠结一些有的没的,变得纯粹而又简单~想想如果你离开了谁会伤心呢?这样的人一个手就能数过来了,那么请你从现在开始,关心和珍惜那些会为因为你伤心的人吧~让不重要的人或事或烦恼走开,晚安,好梦~

guess it's my luck when they go n fuck it up (prod.by killedmyself) 

And then, all the sudden you die
进而 你如果突然之间死去
You will figure out, all the people never figure at all.
你终会知道 所有的人从未在意过你的离去
Yet, they will say
然后 他们还会闲聊着
there was one year nobody hear anything
接近一年没有人听到任何新鲜事
we have a great deal to solving,en hum
我们总有好方法去解决这一切
And then you will come back again
但如果 你又重新回到世间

Everything surround
周围的一切
Think I've been changing my mind
在改变着我的想法
Rereading head, I find it's strange, I
重整着我的思绪 但我发觉一切又不太寻常
You have win, come around
你打败了我 在我身旁游移着
You said I.. keeps you wanna growl
你说我 让你气急败坏
Thought that I hold you down, I hold you down
我思索着是不是我羁绊着你 牵制着你
To the past I bound
过去的我是一个约束的人
And then when you really die, yet, nobody will believe it
现在 当你真的死掉 没有人会相信
But they will believe your dead to give you bottom, en hum,
但是他们会相信死亡让你终究走到了尽头
Go on forever
永远就这样安静的死去
Just like smoke, you're here
就像吸烟 你在这儿
When I'm going, you're here
当我走了 你还是在这儿
Seems what I fear
我似乎很害怕
Nothing seems fear
但又好像什么都不害怕
Nothing at all
一无所有
So I fult, till you call
所以我失去了联系 直到你会给我打电话的那一刻
Want to call, let me know we could had it all
想主动打电话给你 让我知道我们原本可以拥有一切
Could had it all
可以拥有一切
And I guess it's my fult
我想这是我多年...

I don't know
我不知道怎么说
I think this could be a great masterpiece for record
我认为这可能是我人生中一次伟大的经历吧
That's mean, that's really be a masterpiece
这意味着 这真的是杰作


评论
热度(6)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER