你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Me Kate Havnevik
Think Again - Kate Havnevik

来着挪威奥斯陆的女声,像一股清流娟娟涌来,不急不躁,给人舒适和满满的惬意~灿烂的阳光,宁静的小镇,夏天过去梦境醒来你已不在~不禁让人在一声唏嘘后懊悔不已~

明天520啦~初夏风满,日光盛放,想做的事立马去做,想爱的人立马去追~人生苦短活在当下,情绪化有什么不对~跟随自己感觉吧,愿青春里没有遗憾~

Think Again          Kate Havnevik

Only you
只有你
I wanna be love with you
我想和你相爱
I don't wanna get over you
我不想忘记你
I want you here
我想要你在我身边
Mhmm~Mhmm~Mhmm~Mhmm~

Me and you
你和我

Maybe I'm no good for you
可能我配不上你
Alter strain the line from you
才变着法躲开你
Can't you see?
你不明白吗
Mhmm~Mhmm~Mhmm~Mhmm~

Summer is coming to a close
夏季即将结束
Dreaming's over once again
梦境再次醒来
It's still quiet in this town
小城依旧宁静
I know everythings has to end
我知道一切都会终结
And I……
而我
I'm not to see you
也不会再见你
Woo……
Woo……
Woo……

Only you
只有你
I wanna make a clone of you
我想要复制一个你
Is that how I get over you
难道我该就这样忘了你
Set you free
就此放手 让你自由
Mhmm~Mhmm~Mhmm~Mhmm~

Broke into
心已破碎
moving onto past choosing you
若能回到过去选择你
I know I'll smile on you
我明白我会再次对你微笑
Clear on me
我很清楚
Mhmm~Mhmm~Mhmm~Mhmm~

Summer is coming to a close
夏季即将结束
Dreaming's over once again
梦境再次醒来
It's still quiet in this town
小城依旧宁静
I know everythings has to end
我知道一切都会终结
And I……
而我
I'm not to see you
也不会再见你
Woo……
Woo……
Woo……

Think again
左思右想
I know that I'm losing you
我明白,你正在离我远去
I know that I'm losing you
我明白,你正在离我远去
Think again
细细思量
But I don't wanna get over you
我不想忘记你
HaHaHa……
HaHaHa……
HaHaHa……


评论
热度(19)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER