你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Road Trippin' Through Time Red Hot Chili Peppers
Can't Stop - Red Hot Chili Peppers

一听就爱上的歌!炒鸡好听!狂拽炫酷吊炸天的感觉!哈哈,怎么感觉我在打广告~

1983年成立的红辣椒乐队,是美国洛杉矶老牌摇滚乐队~前30s的贝斯和鼓点由远及近,层层深入~虽说是美国乐队,但我感觉到强烈的英伦风,仿佛电影《Trainspotting(猜火车)》中的 Ewan放荡不羁地歌唱~酒精和大麻让人昏昏沉,放纵就要彻底疯狂,释放克制的灵魂,选择无束缚的人生~晚安!

Can't stop           Red Hot Chili Peppers

Can't stop addicted to the shin dig
无法停止对聚会的沉迷
Cop top he says I'm gonna win big
豁出去了,他说他要赢翻天
Choose not a life of imitation
选择不受拘束的人生
Distant cousin to the reservation
预留给远房表兄
Defunkt the pistol that you pay for
Defunkt你购买的手枪
This punk the feeling that you stay for
这种朋克,让你流连的感觉

In time I want to be your best friend
此刻,我想成为你最好的朋友
Eastside love is living on the westend
曼哈顿东区的爱情成长于西区

Knock out but boy you better come to
男孩你最好别昏倒
Don't die you know the truth is some do
别挂了,你知道真相
Go write your message on the pavement
去人行道留下你的信息
Burnin' so bright I wonder what the wave meant
燃烧的如此耀眼,我怀疑浪潮到底意味着什么

White heat is screaming in the jungle
白色火焰在丛林里尖叫
Complete the motion if you stumble
即使蹒跚也要完成动作
Go ask the dust for any answers
向尘土寻求答案

The world I love
我所爱的世界
The tears I drop
我所掉的眼泪
To be part of
都是一部分
The wave can't stop
无法阻止的浪潮
Ever wonder if it's all for you
曾怀疑过是否都是为你

The world I love
我所爱的世界
The trains I hop
我所掉的眼泪
To be part of
都是一部分
The wave can't stop
无法阻止的浪潮
Come and tell me when it's time to
当时间到了,过来告诉我

Sweetheart is bleeding in the snowcone
亲爱的在雪锥中流血
So smart she's leading me to ozone
她如此机智,引领我向臭氧层
Music the great communicator
音乐是伟大的沟通者
Use two sticks to make it in the nature
如同在大自然中一样,使用两只筷子
I'll get you into penetration
我将突破你的防线
The gender of a generation
一个时代的性别
The birth of every other nation
每个其他国家的诞生
Worth your weight the gold of meditation
值得你金子般的沉思
This chapter's going to be a close one
这一章将是最后一章
Smoke rings I know your going to blow one
我知道你将吐出一个烟圈
All on a spaceship persevering
所有太空船上坚守的一切
Use my hands for everything but steering
我可以控制一切,除了掌舵
Can't stop the spirits when they need you
当精神需要你时,无法阻止
Mop tops are happy when they feed you
当他们喂养你时他们很开心
J. Butterfly is in the treetop
J.Butterfly在树顶

The world I love
我所爱的世界
The tears I drop
我所掉的眼泪
To be part of
都是一部分
The wave can't stop
无法阻止的浪潮
Ever wonder if it's all for you
曾怀疑过是否都是为你

The world I love
我所爱的世界
The trains I hop
我所掉的眼泪
To be part of
都是一部分
The wave can't stop
无法阻止的浪潮
Come and tell me when it's time to
当时间到了,过来告诉我

Wait a minute I'm passing out
等一分钟,我就要晕过去了
Win or lose just like you
像你一样赢或者输
Far more shocking
更令人震惊
Than anything I ever knew
比我所知道的一切
How about you
你呢
10 more reasons
10个更多的理由
Why I need somebody new just like you
为何我要找个像你一样的陌生人
Far more shocking than anything I ever knew
比我所知道的一切更让人震惊
Right on cue
正确的暗示

Can't stop addicted to the shin dig
无法停止对聚会的沉迷
Cop top he says I'm gonna win big
豁出去了,他说他要赢翻天
Choose not a life of imitation
选择不受拘束的人生
Distant cousin to the reservation
预留给远房表兄
Defunkt the pistol that you pay for
Defunkt你购买的手枪
This punk the feeling that you stay for
这种朋克,让你流连的感觉
In time I want to be your best friend
此刻,我想成为你最好的朋友
Eastside love is living on the westend
曼哈顿东区的爱情成长于西区
Knock out but boy you better come to
男孩你最好别昏倒
Don't die you know the truth is some do
别挂了,你知道真相
Go write your message on the pavement
去人行道留下你的信息
Burnin' so bright I wonder what the wave meant
燃烧的如此耀眼,我怀疑浪潮到底意味着什么
Kick start the golden generator
金色发动机被踢启动了
Sweet talk but don't intimidate her
甜蜜的交谈但是别威胁她
Can't stop the gods from engineering
无法阻止工程之神
Feel no need for any interfering
不需要任何碍事的东西
Your image in the dictionary
字典里的你的图像
This life is more than ordinary
这生活非同寻常
Can I get 2 maybe even 3 of these
我能再活个两三次吗
Come from the space
从太空而来
To teach you of the pliedes
来教你
Can't stop the spirits when they need you
当精神需要你时,无法阻止
This life is more than just a read thru
生活绝不仅仅是一本读物


评论
热度(17)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER