你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
ECHO (LET GO) Breathe Carolina、IZII
ECHO (LET GO) - Breathe Carolina、IZII

炒鸡好听!都说男生是视觉动物,女生是听觉动物,还真是,对说话好听的男声没有抵抗力!这首歌女声的英文吐字很有特点,电子的混音,空灵的回响,久久不会平息~仔细回味这么美的音色,打开心灵,一起畅游在美妙的回声中~

ECHO (LET GO)              Breathe Carolina&IZII

Hide away hide away, hiding from your call
我隐藏,我躲避,回避你的来电
Found a place, found a place, we could have it all
我寻觅,我找寻,探寻一片圣地
But I wish I never followed innocent, innocent
但我希望自己从不循规蹈矩,随心所欲
Let into the fall
四季轮转,转眼早已落叶缤纷
In the end, innocence, we're not anymore
最后的我们,失魂落魄,一无所有
And now I’m feeling hallow
反而现在 我感到心灵超脱


I’m finding it hard enough to let go
深陷命运的涡旋将难以抽离
Let go, let go
放手,让我自由
And now I'm surrounded by your echo
如今我被你的声响包围
Echo, Echo
余音缭绕

You loved me and then tore me right apart
你曾经深爱过我却又让我的心支离破碎
Like the animal
如同野兽一般
And you keep returning like an echo
你不断的假装想要放开紧握的双手
Like an Echo
像回声一样久久回响

(Let) Like an Echo
像回声一样久久回响
(Let) Like an Echo
像回声一样久久回响
(Let) Like an Echo
像回声一样久久回响
(Let) Like an Echo
像回声一样久久回响

Wondering, wondering, why you keep coming back
想知道,我想知道,你正面朝我飞奔而来
Tempted by, tempted by, what we should've had
诱惑,试探,我们都应该经历诱惑
But there's no getting past
但是终究无法扭转时空
What you did, what you did
你想做的,已经做的都已成为往事
Thinking I would stay
思索着想要留下
Promises, promises, nothing ever changed
答应我,答应我,一切都未曾改变
And we were never gonna let
其实我们依旧驻留原地

I’m finding it hard enough to let go
深陷命运的涡旋将难以抽离
Let go, let go
解除禁锢,让我自由
And now I'm surrounded by your echo
如今我被你的声响包围
Echo, Echo
余音缭绕

You loved me and then tore me right apart
你已弃我而去,却谎称会一直伴随我左右
Like the animal
这仿佛如同衣冠禽兽
And you keep returning like an echo
你不断的假装想要放开紧握的双手
Like an Echo
像回声一样久久回响

You're like heartbreak stuck on repeat
你的心反复的支离破碎
Like scratches on a CD
像CD上的深痕无法抹去
You're like heartbreak stuck on repeat
你的心反复的支离破碎
Like scratches on a CD
像CD上的深痕无法抹去
When you say you need me
当你说你需要我时
When you say you need me
当你说你需要我时
When you say you need me
收回你的谎言
Please don't say you need me
请别再说你需要我

I’m finding it hard enough to let go
你不断的假装想要放开紧握的双手
Let go, let go
解除禁锢,让我自由
And now I'm surrounded by your echo
如今我被你的声响包围
Echo, Echo
余音缭绕

You loved me and then tore me right apart
你已弃我而去,却谎称会一直伴随我左右
Like the animal
这仿佛如同衣冠禽兽
And you keep returning like an echo
你不断的假装想要放开紧握的双手
Like an Echo
像回声一样久久回响

(Let) Like an Echo
像回声一样久久回响
(Let) Like an Echo
像回声一样久久回响
(Let) Like an Echo
像回声一样久久回响
(Let) Like an Echo
像回声一样久久回响


评论
热度(18)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER