你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Blue Neighbourhood (Deluxe) Troye Sivan
BLUE - Troye Sivan

又一枚鲜肉!戳爷与女歌手Alex Hope强强联手合作的单曲再一次惊艳了耳朵~女声一开口,很有JB的味道~戳爷富有磁性的声音与魅惑的女声搭配得如此完美,让你徜徉在蓝色是海洋,遨游在蓝色的天际~单曲循环起来吧!

BLUE     Troye Sivan&Alex Hope

Love it's hard, I know
爱人难,我懂
All your lights are red, but I'm green to go
你拒人千里,我知难而进
Used to see you high, now you're only low
昔日你高高在上,而今你好像放低姿态
All your lights are red but I'm green to go
你拒人千里,我知难而进
I want you
满怀想念的我
I'll colour me blue
会将自己染上蔚蓝的颜色

Anything it takes to make you stay
只要你留下,我愿做任何事
Only seeing myself
从你的眼中
When I'm looking up at you
我只看到我自己
I want you
满怀想念的我
I'll colour me blue
会将自己染上蔚蓝的颜色
Anything it takes to make you stay
只要你留下,我愿做任何事
Only seeing myself
从你的眼中
When I'm looking up at you
我只看到我自己
I can't say no
不再自欺欺人
Though the lights are on
即使灯火通明
There's nobody home
房中也是空无一人
Swore I'd never lose control
我曾发誓,我会控制自己
Then I fell in love with a heart that beats so slow
却还是爱上了一颗冰冷的心
I want you
满怀想念的我
I'll colour me blue
会将自己染上蔚蓝的颜色
Anything it takes to make you stay
只要你留下,我愿做任何事
Only seeing myself
从你的眼中
When I'm looking up at you
我只看到我自己
I want you
满怀想念的我
I'll colour me blue
会将自己染上蔚蓝的颜色
Anything it takes to make you stay
只要你留下,我愿做任何事
Only seeing myself
从你的眼中
When I'm looking up at you
我只看到我自己
I know you're seeing black and white
我知道,你的世界只有黑白
So I'll paint you a clear blue sky
让我为你绘上蓝天
Without you I am colour-blind
没有你,我的世界没有色彩可言
It's raining every time I open my eyes
每次睁开眼,都是泪流的开始
I know you're seeing black and white
我知道,你的世界只有黑白
So I'll paint you a clear blue sky
让我为你绘上蓝天
Without you I am colour-blind
没有你,我的世界没有色彩可言
It's raining every time I open my eyes
每次睁开眼,都是泪流的开始
I want you
我想要你
I'll colour me blue
我会将自己染上蔚蓝的颜色
Only seeing myself
从你的眼中
When I'm looking up at you
我只看到我自己
When I'm looking up at you
只看到我自己
I want you
我想要你
I'll colour me blue
我会将自己染上蔚蓝的颜色
Anything it takes to make you stay
只要你留下,我愿做任何事
Only seeing myself
从你的眼中
When I'm looking up at you
我只看到我自己
I want you
我想要你
I'll colour me blue
我会将自己染上蔚蓝的颜色
Anything it takes to make you stay
只要你留下,我愿做任何事
Only seeing myself
从你的眼中
When I'm looking up at you
我只看到我自己
I want you
我想要你
I'll colour me blue
我会将自己染上蔚蓝的颜色
Anything it takes to make you stay
只要你留下,我愿做任何事
Only seeing myself
从你的眼中
When I'm looking up at you
我只看到我自己


评论(2)
热度(32)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER