你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Nervous (The Ooh Song) [Mark McCabe Remix] Gavin James、Mark McCabe
Nervous (The Ooh Song) [Mark McCabe Remix] - Gavin James、Mark McCabe

开口醉系列!

完美的假音让你深陷沉沦,随着音乐的节奏不断盘旋~清澈的吉他伴奏与清脆的鼓点,让你的心情也随之愉悦起来~喜欢一个人是掩藏不住的,从你的眼神,你的下意识,你不经意间的一个小动作,都可以淋漓尽致地体现出来~那就是心动的感觉啦!谁会带你回家,会是我吗?下周北京迎来大寒潮,气温骤降零下10度!大家注意保暖~不过听到一个性感撩人的声音发誓说为你抵御寒冷,会很暖心吧~

晚安~

Nervous (The Ooh Song) [Mark McCabe Remix]  Gavin James&Mark McCabe

I promise that I'll hold you when it's cold out
我发誓为你抵御寒冷
When we loose our winter coats in the spring
即使到了春天你已不在需要我
Cause lately I was thinking I never told you
我想我永远也不会让你知道
That every time I see you my heart sings
你的美貌在我心里挥之不去
Cause we lived at the carnival in summer
就好像我们一直置身于那场夏天的嘉年华
We scared ourselves to death on a ghost train
我们都惧怕那死亡的幽冥列车

And just like every ferris wheel stops turning
就好像永不停转的摩天轮
Oh I guess we had an expiration date
我猜我们最终会见面
So I won't say I love you, it's too late
时间没有给我说爱你的机会
And oooooooooh
Ooooohohoooooh
And oooohoooooooh
Ohoooohohohoooooh
Cause every time I saw you I got nervous
每次见到你我都紧张不堪
Shivering and shaking at the knees
发抖的不能自己
And just like every song I haven't heard yet no
就好像那首我从没听过的歌
I didn't know the words in front of me
在你面前我如鲠在喉
In front of me, and oooooooh
如鲠在喉喔
But I don't wanna know
我也不想知道
Who'll take you home?
谁会带你回家
Who'll take you home?
会是我么
Who'll take you home?
不会是我吧
Hoooooome
And oooooohhhhh
And oooooohhhhh
And oooooohhhhh
Oooooooohooooohoohhhh
Now that you're on someone else's shoulders
现在你也另有佳人陪伴
The winter winds are colder on my own
而我只有凛冽的寒风
Maybe we will meet when we get older
也许我们老去的那天才会相遇
So I won't say I love you if you don't
如果你不愿意我不会说我爱你
So I won't say I love you if you don't
只有你欢喜我的爱你才有意义


评论
热度(26)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER