你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Demolition (Music from the Motion Picture) Half Moon Run
Warmest Regards                                    (Extended Version) - Half Moon Run

Jake Gyllenhaal(杰克·吉伦哈尔)和Naomi Watts(娜奥米·沃茨)在2015年联袂出演的喜剧电影《Demolition》(破碎人生)的主题曲~安静的夜晚,简单的旋律,治愈疗伤的电影和音乐,破碎并温暖的人生~Half Moon Run富有磁性而又深情的唱腔很有韵味,整首歌的曲风让人倍感惬意~最真挚的祝福与最温暖的问候,大家晚安~

Warmest Regards  (Extended Version)           Half Moon Run          

I wait, and I wait, to make a new start
等待,等待,一个全新的开始
A new beginning, but it feels like the end
开始降临,却感觉如同结束
now that I know for certain
现在我明白了
no better I even care
我不过是不在乎
but if I reach out
但是如果我伸手索求
will you still be there
你是否仍然会在那里

And it takes one to know one
然而你我同属一类
And I'm really not sure
我已不抱信心
If I can put things back together like before
我能否将一切复原
and I want to be simple
我想变得简单
but everything I've seen or that I've bulit up must one day come down
但我看到或建立的一切都将倾覆
I'm trying to see the bright side, the best way I know
我尽力去找寻光明的一面,这是我所知道的最好的方式
The more I look up, the more I feel below
越是寻找,越是失落
I found some good distractions
我找到了一些新奇玩意儿
as far as people go away
直到人群散去
every new one another gets on
人们相互讨好
I followed my convictions
我追随我的信念
It was good until I got bored
直到厌倦
Until a voice beyond the grave kept calling more
直到墓地深处的声音继续呼喊
I'm really trying to be there, for the people I know
为了我身边的人,我已尽力
The more we meet up, the more I feel alone
我们见面的次数越多,我越感到孤单
So I look at what surrounds me, and places I go
于是我审视我四周,和我去过的地方
And the seeds all in this garden start to grow
于是花园的种子全部开始生长


评论
热度(6)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER