你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Circus Britney Spears
Amnesia - Britney Spears

超级巨星的冷门单曲~音质渣但是我还好爱(没找到高音质版本)~

很有意思的一首歌,节奏感超强,烂泥甜美性感的声音显得俏皮可爱~当你过来的时候,我突然意识到我和交往了好几年的前任早已结束了~姓名电话住址忘光光,脑袋空白像患有失忆症~那个像彩虹般出现的人会瞬间点亮世界,其余一切不过是浮云~

Amnesia        Britney Spears

Oooh
哦...
I saw him standin' there
我看见他站在那里
In the parkin' lot
就在一个公园里
He asked if I
他问我
Came here a lot
是否也经常来这里
And this is how
然而

I responded
我是这样回答的
I forgot my name
我忘记了我的名字
I forgot my telephone number
我忘记了我的电话号码
If he wanna see me
如果他想见我
He don't even know it
他甚至不知道
I forgot my address
我忘记了我的家庭住址
Damsel in distress
多么落魄的女孩
I forgot my boyfriend
我忘记了只有我的男朋友
Was the one that had bought me this rock
才会让我如此动摇
I get amnesia
我就得了失忆症
When I'm standin' next to you-ou-ou
当我站你旁边
He's been with me for several years
他和我相处好几年了
I know this much is true
我知道这可能是真的
Didn't know it was over
我一直不知道我和他已彻底结束了
'Til you came on over
直到你向我走来
And told me that you just, just can't
并告诉我,你只是无法
Forget about me
将我忘记
I talk to my girls
我和闺蜜们聊天
I can talk to my girls like crazy
我可以和她们疯狂地聊着
To anyone, I speak my mind
对任何人,我都可以畅所欲言
I tell them mother don't phase me
我告诉她们,妈妈不管我
I'm not lazy
我并不懒惰
But boy, lately
但是男孩,等等
When I see you, I stu-utter
当我遇见你,我就结巴了
Words just slip away like butterflies
想说的话都像蝴蝶一样飞走了
I saw you standin' there
我看见你在那儿
In the VIP on Friday
在星期五的贵宾座位上
We conversate up in my
我每天都幻想着
Fantasies like, every day
我们如何聊天
But I'm a dud
我就像个哑巴
Whenever you approach
每当你靠近我的时候
Like yesterday when you just
比如昨天,你过来
Came to say hello
和我打招呼的时候
I forgot my name
我忘记了我的名字
I forgot my telephone number
我忘记了我的电话号码
If he wanna see me
如果他想见我
He don't even know it
他甚至不知道
I forgot my address
我忘记了我的家庭住址
Damsel in distress
多么落魄的女孩
I forgot my boyfriend
我忘记了只有我的男朋友
Was the one that had bought me this rock
才会让我如此动摇
I get amnesia
我就得了失忆症
When I'm standin' next to you-ou-ou
当我站你旁边
He's been with me for several years
他和我相处好几年了
I know this much is true
我知道这可能是真的
Didn't know it was over
我一直不知道我和他已彻底结束了
'Til you came on over
直到你向我走来
And told me that you just, just can't
并告诉我,你只是无法
Forget about me
将我忘记
Me

Me

This is how I do
这就是我的所作所为
I talk to most guys
我和所有的男孩们聊天
I can talk to most guys like crazy
我可以疯狂地和所有的男孩们聊天
To anyone, I'll speak my mind
对任何人,我都可以畅所欲言
I tell them mother don't phase me
我告诉他们,妈妈不管我
But you shake me
但是你震撼了我
Boy, you make me
亲爱的,你震撼了我
St-o-o-o-op and stutter
你让我结结巴巴
When we touch, I melt like butter
当你抚摸我的时候,我闻起来简直像块儿黄油
I saw you standin' there
我看见你在那儿
In the VIP on Saturday
在星期六的贵宾座位上
Now that I know you got a
现在我知道你
Thing for me, I should be straight
你有东西要给我,我应该直接一点
Not the kinda girl who'll just let
我不是那种随随便便
Any guy get close
让男孩接近的女孩
I like him so I'm gon' tell my guy
我喜欢他,所以我现在就要告诉他
He should just effin' go
否则,他说不定要走了
I forgot my name
我忘记了我的名字
And forgot my telephone number
我忘记了我的电话号码
If he wanna see me
如果他想见我
He don't even know it
他甚至不知道
I forgot my address
我忘记了我的家庭住址
Damsel in distress
多么落魄的女孩
I forgot my boyfriend
我忘记了只有我的男朋友
Was the one that had bought me this rock
才会让我如此动摇
I get amnesia
我就得了失忆症
When I'm standin' next to you
当我站你旁边
He's been with me for several years
他和我相处好几年了
I know this much is true
我知道这可能是真的
Didn't know it was over
我一直不知道我和他已彻底结束了
'Til you came on over
直到你向我走来
And told me that you just, just can't
并告诉我,你只是无法
Forget about me
将我忘记
Me

Me

This is how I do
这就是我的所作所为


评论(1)
热度(3)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER