你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
On and On Jack Johnson
Cocoon - Jack Johnson

今日晚安曲~Jack Johnson的声音要不要这么迷人~

之前分享过他翻唱列侬的《Imagine》,时间久远链接不好翻出来了~吉他的拨弦每个音符都很清晰,Jack Johnson的歌作为晚安曲再好不过了,越听越有味道,天然的高音质,有着阳光的味道,似乎是在轻声耳语,说话轻柔的都能感到呼吸声~话不多说,静静欣赏,晚安好梦~

Cocoon         Jack Johnson

Well based on your smile
看到你笑了
I'm betting all of this
我就知道
Might be over soon
我们可能很快就结束了
But your bound to win
但是你赢了

Cause if I'm betting against you
因为你我之间的每一场赌注
I think I'd rather lose
我都希望输的那个,是我
But this is all that I have
这就是我的全部
So please
所以,拜托你
Take what's left of this heart and use
带走仅剩的这颗心
Please use only what you really need
索取你真的需要的那部分
You know I only have so little
你知道的,我几乎一无所有
So please
所以,拜托你
Mend your broken heart and leave
修补你破碎的心然后离开
I know it's not your style
我知道,这不是你的风格
I can tell by the way that you move
无论你做什么我都懂
It's real real soon
快了吧
But I'm on your side
但是现在我还在你身边
And I don't want to be your regret
我不想成为你的遗憾
I'd rather be your cocoon
我更想成为包裹着你的脆弱的茧
But this is all that you have
这就是你的全部
So please
所以,拜托你
Let me take what's left of your heart and I will use
让我带走你的心
I swear I'll use only what I need
我发誓,我只拿我需要的那部分
I know you only have so little
我知道,你几乎一无所有
So please
所以,拜托你
Let me mend my broken heart and
让我修补破碎的心
You said this was all you had
你说,这就是你的全部
And it's all I need
这就是我想要的全部
But blah blah blah
但是,怎么说呢
Because it fell apart and
因为我已经崩溃
I guess it's all you knew
我想这就是你知道的全部
And all I have
我的一切
But now we have
但是现在,我们只有
Only confused hearts and
两颗困惑的心
I guess all we have
我猜我们拥有的一切
Is really all we need
就是我们需要的
So please
所以,拜托
Let's take these broken hearts and use
让我们一起修补破碎的心
Let's use only what we really need
用我们真正需要的那部分
You know we only have so little
你知道,我们几乎一无所有
So please
所以,拜托
Take these broken hearts and leave
带着破碎的心离开,不要回头

评论(2)
热度(25)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER