你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
High Summer JJ
High Summer - JJ

晚上好,好久不见~一周没有更新了~出去high了几天,又该回归到日常的生活~突然觉得心里空落落的没了目标~此时应该装逼来一句,生活就是这样~

超级推荐的一支来自北欧瑞典的电音乐队——JJ~开头的前奏就十分爪耳,迷幻的独特风格引领你进入梦境~大神总结她们的歌:伴随着那轻浮的,脆弱的电子乐节拍,JJ演奏出的音乐轻柔又可爱,仿若是一缕任何时刻都可以悄无声息的融入那飘渺蓬松的云彩之中的透明阳光,干净无瑕。漂亮和透明可能是最为恰当的词语来形容JJ的音乐了。JJ的歌曲多数都由中性女声贯穿终始,略显朦胧的音质营造出的复古怀旧与摩登的电音完美融合在一起;轻盈沙哑的声线与厚重圆润的鼓点之碰撞,激起一种炎夏时分海风拂面的清爽;而重唱的质感则打造出音的立体效果,同时勾起听众对70年代风靡世界的ABBA乐队共鸣。 

我想或许只有北欧的乐队才能有如此深厚的造诣~大家晚安!

High Summer           JJ

See me in your city lookin' pretty, yeah, I'm shining, dog
看到我在你的城市看起来漂亮,是啊,我的光辉,狗
With my fresh Air Ones, and my Dolce
我的新鲜空气的人,和我的甜蜜
Is black and white, fuck segregation
是黑白相间的,他妈的种族隔离
We won't change by the change
我们不会改变的变化
Or the game, or the fame
或游戏,或名声
When we came in the game, we made our own lane
当我们在比赛中,我们做我们自己的车道

Fucking insane
他妈的疯狂
The fuck am I saying?
我他妈的说了吗?
Not only am I fly, I'm fucking not playing
不仅是我飞,我他妈的不玩
Now, winter's gone
现在,冬天已经过去了
Summer's here, and we are
夏天到了,我们都在
I can tell you what's good
我能告诉你什么是好的
And I can tell you that
我可以告诉你
We up, and I'm
我们和我
Looking in the mirror, oh I look fly
看着镜子,哦,我期待着飞
I'm a beast with my dog, you're so cute with your problems
我是一只野兽,我的狗,你是如此可爱与你的问题
See me on the street, and you know we gonna solve them
看到我在街上,你知道我们会解决他们
And I see girls in their summer clothes
我看到她们的夏天衣服
I see boys chasing those
我看到男孩子们在追逐那些
I see both at my shows
我在我的节目中看到
Baby, let's go
宝贝,让我们走
On our way to tonight's show
在我们去今晚的路上
Riding in that Volvo
在那沃尔沃
Yeah I mean I'm rolling up another spliff, so what?
我的意思是我滚了一根大麻,还等什么?
So, roll down the window
所以,摇下车窗
Let them haters know
让他们的敌人知道
Baby, let the wind blow
宝宝,让风吹
And let them know
让他们知道
I'm a nice girl, with some nice dreams
我是一个好女孩,有一些美好的梦想
In my own world, with my own team
在我自己的世界里,与我自己的团队
Come with me and my million dollar thoughts
与我和我的百万美元的想法
Here you go
在这里你去
My world is Sincerely Yours
我的世界是真诚的
I'mma tell you like a friend told me
我会告诉你,就像一个朋友告诉我
We rule everything around me
我们统治我周围的一切
We be everything you could be
我们将是你所能做的一切
You'd be everything we could be
你会是我们所能做的一切
Don't worry, see, we don't hurry
别担心,看,我们不着急
Know we be fresh as fuck when they bury thee
知道我们是新鲜的,因为他妈的,当他们埋葬你
When they bury thee
当他们埋葬你
The ground shall break when they bury me
当他们埋葬我时,地面会破碎
And I know one day they gonna bury me
我知道有一天他们会埋葬我
Better lock my casket tight, baby
最好锁紧我的棺材,宝贝
So I don't let the devil in when you bury me
所以我不让魔鬼在你埋葬我时


评论
热度(28)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER