你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Patience Niia
Patience - Niia

封面控~

清明小长假的最后一天,来一发小众乐曲作为结尾~灯光下的裸背女人和优雅空灵的声音相融合一~开头的哼唱就很抓耳,寥寥无几的拨弦,朴实无华的伴奏,重复的几句歌词,类似于清唱的演绎赋予这首歌独特的味道~你变了,我们以前不是这样的,女人的诉说如此苍白无力~爱在不知不觉中悄悄变化,然而我却无能为力~睡眠的拼音shuimian,失眠的拼音是shimian,每个辗转反侧夜不能寐的夜晚只以为少了一个u~

晚安,好梦~明天又是崭新的一天,加油~

Patience               Niia

It's not your love
你变了
It's not for us
我们以前不是这样的
It's not our time to give
我们的爱不可能走到了尽头
So I'm not gonna give it up
我绝不会放弃,不会
It's not your love
你变了

It's not for us no
我们以前不是这样的
It's not your love
你变了
It's not for us
我们以前不是这样的
It's not our time to give it up
我们的爱不可能走到了尽头,我不信

It's not your love
爱不该是这样的
It's not for us
我们以前不是这样的
It's not our time to give
我们的爱不可能走到了尽头,我不信
So I'm not gonna give it up
我绝不会放弃,不会
It's not for love
你变了
It's not for us
我们以前不是这样的
It's not our time to give
我们的爱不可能走到了尽头,我不信
So I'm not gonna give it up
我绝不会放弃,不会

Ohh You can try
噢,你能做点什么
You can make me believe
让我的心不再忐忑
But oh oh, you just turn the cheek
可我等来的是,你冰冷地转身
Like you did to me
你就是这般待我
It's not your love
你变了
It's not for us
我们以前不是这样的
It's not our time to give
我们的爱不可能走到了尽头,我不信
So I'm not gonna give it up
我绝不会放弃,不会

Waiting for you
等待你的时光
felt like it would be easy
看似转瞬即逝
It's so hard so hard
然而却是漫长的煎熬
Feeling like I would be there
我以为我会一直在你身边
Now I just don't even care
但现在我已经不在乎了
Oh I'm tired
哦,我已筋疲力竭
I'm tired of it all
我已厌倦了这一切
I can't go to sleep at night,
每个夜晚都辗转难眠
sleep at night
无法安然入睡
I can't go to sleep at night,
每个夜晚都辗转难眠
sleep at night
无法安然入睡
Ooh It's just ain't right no no
哦,这不是我想要的,不,不是
It's not your love
你变了
It's not for us
我们以前不是这样的
Ooh So I'm not gonna give it up
哦,我不会放弃
It's not for us
我们以前不是这样的
It's not for love
爱不该是这样的

评论(2)
热度(15)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER