你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
SYRUP Tea
SYRUP - Tea

很有feel的调调~醉醺醺的晕晕的感觉~烟雾缭绕嗑药般迷幻飘飘然~爱到痴迷爱到疯狂,上演一场暴力血腥下的爱情剧~本宝宝看了歌词后觉得怕怕的,不能我一个人怕啊~分享给大家当作今日晚安曲~嘿嘿~

SYRUP         Tea

Why you why you why you
为何 为何 为何
Call me...Baby
你叫我 宝贝
You don't even know my name? Yeah
你甚至不知我姓名
Boy you actin' crazy
男孩你举止疯狂
Are you f*cking lazy
你是否懒惰得要命

Why you why you why you
为何 为何 为何
Call me...Baby
你叫我 宝贝
You don't even know my name? Yeah
你甚至不知我姓名
Boy you actin' crazy
男孩你举止疯狂
Are you f*cking lazy
你是否懒惰得要命

Why you why you why you
为何 为何 为何
Call me
你叫我 宝贝
I've been living that stepford life
我一直都百依百顺
I was shooting these stars in my eyes
我眼睛里星光闪烁
Dust my dress off
拂去我裙子上的灰尘
Curl my hair up
烫卷我的头发
Heard a scream, I better
我听到了尖叫声 我最好
Run run run
快点跑
Saw you f*cking that girl next door
我看见你搞隔壁的那个女孩
Spead eagle on the kitchen floor
四肢展开 在厨房的地板上
Then my heart stop
我的心跳停止
Heard a pop pop
只听见 嘭 嘭
Pulled my gat out, better
我扣动了手枪 最好
Run run run
快点跑
I see blood on the
我看见血
Blood on the floor
地板上的血
With all those
和那些
Beautiful girls you adore
你喜爱的漂亮女孩们
Drag your body
把你的身体
Next to mine
拖到我身边
Put your head
把你的头
On my head on my chest
放在我的头上 放在我的胸口
Let me kiss you
让我亲吻你
And put you to bed
再把你放到床上
You said you loved me
你说过爱我
But you lied
但你撒了谎

Why you why you why you
为何 为何 为何
Call me...Baby
你叫我 宝贝
You don't even know my name? Yeah
你甚至不知我姓名
Boy you actin'crazy
男孩你举止疯狂
Are you f*cking lazy
你是否懒惰得要命

Why you why you why you
为何 为何 为何
Call me...Baby
你叫我 宝贝
You don't even know my name? Yeah
你甚至不知我姓名
Boy you actin'crazy
男孩你举止疯狂
Are you f*cking lazy
你是否懒惰得要命

Why you why you why you
为何 为何 为何
Call me...
你这样叫我...
Drag her body through the back alley
把她的身体拖到后巷
Pretty dead eyes lookin' at me
漂亮的眼睛看着我 却毫无生气
Pull my axe out
拿出我的斧子
Split this b*tch up
把这个贱女人 撕成碎片
It's all your fault
这都是你的错
How this played out
这怎么会发生
Comin' home after a long hard day
漫长艰难的一天过去 我回到家
Why you lookin' at me that way?
你为什么那样看着我
Wipe the blood
把血迹擦干净
Don't be afraid
别害怕
It's just love baby
我只是爱你 宝贝
I see blood on the
我看见血
Blood on the floor
地板上的血
With all those
和那些
Beautiful girls you adore
你喜爱的女孩们
Drag your body
把你的身体
Next to mine
拖到我的身边
Put your head
把你的头
On my head on my chest
放在我的头上 放在我的胸口
Let me kiss you
让我亲吻你
And put you to bed
再把你放到床上
You said you loved me
你说过爱我
But you lied
但你撒了谎

Why you why you why you
为何 为何 为何
Call me...Baby
你叫我 宝贝
You don't even know my name? Yeah
你甚至不知我姓名
Boy you actin'crazy
男孩你举止疯狂
Are you f*cking lazy
你是否懒惰得要命

Why you why you why you
为何 为何 为何
Call me...Baby
你叫我 宝贝
You don't even know my name? Yeah
你甚至不知我姓名
Boy you actin'crazy...
男孩你举止疯狂

评论
热度(8)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER