你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Bookmarks Five for Fighting
She's My Girl - Five for Fighting

今日晚安曲~

突然发现,这首歌和上周二分享的唱《Tuesday》的是同一人~

她是我的朋友,也是我的爱人,她是我的女孩~很暖心的一首歌在男声柔情的声线中显得格外感动~多希望有人向别人诉说这样的我,愿每个女孩都能被温柔以待~

P.S.刚分享过得歌又拿出来咔咔《Tuesdayhttp://wassupbabe.lofter.com/post/1cfdadc3_a351cf3

She's My Girl        Five for Fighting  

She turns wine to water
她点酒成水
She's nobody's daughter
她不是谁的女儿
A stranger to the lovers at her feet
爱惨了她的陌生人
She makes potions between kisses
她唇间有魔药
And wishes on the sun
把希望寄在太阳上
Because the stars late at night she can't see
因为她看不见深夜的星星

She's my best friend
她是我最好的朋友
She's standing right beside me
她总是支持着我
I've waited my whole life
我一直在等待
For somebody to find me
一个可以找到我的人
I know you don't like her
我知道你不喜欢她
But she's my girl
可她是我的女孩
She's better than ice cream
她甜过冰激凌
I know you know what I mean
我想你知道我的意思
Better than the real thing
她美好甚于真实
She can make my heart scream
她能让我沉寂的心惊声尖叫
She's my girl
她是我的女孩
She's my girl
她是我的女孩
There's beauty in disaster
灾难里蕴藏美丽
You can just ask her
你可以直接问她
But you wont like what you will hear
不过你不会喜欢你听到的
Her name has stitches between letters
她的名字字母间有线
Goes on forever
永远联结
In a skyline rainbow made of tears
如地平线上泪做的彩虹
She's my best friend
她是我最好的朋友
She's standing right beside me
她总是支持着我
I've waited my whole life
我一直在等待
For somebody to find me
一个可以找到我的人
I know you don't like her
我知道你不喜欢她
But she's my girl
可她是我的女孩
She's better than ice cream
她甜过冰激凌
I know you know what I mean
我想你知道我的意思
Better than the real thing
她美好甚于真实
She can make my heart scream
她能让我沉寂的心惊声尖叫
She's my girl
她是我的女孩
She's my girl
她是我的女孩
We all need someone to love
我们都需要爱上一个人
Fire to touch
需要触摸火光
Reasons to rise above the cold
需要原因来打破严寒
In a paralyzed world
在一个麻痹的世界
It's not enough to pretend alone
我们无需假装孤单

She's my girl
她是我的女孩
She's better than ice cream
她甜过冰激凌
I know you know what I mean
我想你知道我的意思
Better than the real thing
她美好甚于真实
She can make my heart scream
她能让我沉寂的心惊声尖叫
She's my girl
她是我的女孩
She's my best friend
她是我最好的朋友
She's standing right beside me
她总是支持着我
I've waited my whole life
我一直在等待
For somebody to find me
一个可以找到我的人
I know you don't like her
我知道你不喜欢她
But she's my girl
可她是我的女孩
She's better than ice cream
她甜过冰激凌
I know you know what I mean
我想你知道我的意思
Better than the real thing
她美好甚于真实
She can make my heart scream
她能让我沉寂的心惊声尖叫
She's my girl
她是我的女孩
She's my girl
她是我的女孩
She's my girl
她是我的女孩

评论
热度(27)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER