你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
The Singles Collection Sarah Connor
Living To Love You (Single Version) - Sarah Connor

今天是3.14白色情人节,白色情人节是情人节的延续,按照习俗,情人节当天收到礼物的人,要在一个月后的3月14日回馈对方礼物,这就是白色情人节的含义。能在今天收到礼物的人一定都是世界上最幸福的人,如果你没有收到,就把这首歌当做礼物吧~愿你有一个不被辜负的人生~

Living To Love You  (Single Version)         Sarah Connor

All we had was just one summer
我们之间仅剩一个夏天
Two lovers strolling in the park
一对爱侣漫步公园
But like they say the world keeps turning
但正如他们所说,这世界变化不息
As the leaves would've fallen we should fall apart
就像叶落纷飞,我们竟也分离
Now I'm waiting for the winter
此刻我盼望冬天的到来

To build my castle out of ice
筑起我自己的冰雪城堡
And deep inside is massive building
在我内心深处,这非一日之功
There's a crystal lake of all the tears I've cried.
我流下的眼泪已汇成一片晶莹的湖
Baby for all my life
亲爱的,在我的全部人生里
Don't you know that it's true
你难道不知道这是我的真理
I'm living to love you
我活着的意义就是爱你
So baby don't think twice
所以亲爱的不要再犹豫
If you feel what I feel
如果你能感受我的心
Trust your heart and do what I do
跟随你的心,做我所做的事情
Cause I′m living to love you
因为我活着的意义就是爱你
I'm living to love you
我活着的意义就是爱你
When you're gone it's not forever
当你离去,永恒死去
Cause you're remaining in my heart
因为你长存我心
So tell me why I'm feel this aching
所以告诉我为何我如此心痛
Every time I think of you when we're apart
在分开后每次想起你的时分
Baby for all my life
亲爱的,在我的全部人生里
Don't you know that it's true
你难道不知道这是我的真理
I'm living to love you
我活着的意义就是爱你
So baby don't think twice
所以亲爱的不要再犹豫
If you feel what I feel
如果你能感受我的心
Trust your heart and do what I do
跟随你的心,做我所做的事情
I'm living to love you
我活着的意义就是爱你
I admit that from time to time
我承认一次又一次
I'm feeling insecure and think I'm gonna loose my mind
我没有安全感,觉得自己快要失去理智
Don't let it show…no…no…no…no..nooo
不要就这样泄露心绪,不能,不能,不能,我不能
I don't think I'll never understand
我想我永远不能理解
That our love should never have a happy end
我们的爱情竟然得不到喜悦的结局
So I'm really gonna try my best
所以我真的穷心竭力
To let you know To let you know
想让你知道,想让你知道
Baby for all my life
亲爱的,在我的全部人生里
Don't you know that it's true
你难道不知道这是我的真理
I'm living to love you
我活着的意义就是爱你
So baby don't think twice
所以亲爱的不要再犹豫
If you feel what I feel
如果你能感受我的心
Trust your heart and do what I do
跟随你的心,做我所做的事情
When the final day comes I know the angles
当生命终结,我知道天使会从天而降
They will see my smile
他们会看到我的笑容
And if they wanna know the reason
如果他们想知道这笑容缘何而起
I will tell them why
我会告诉他们原因
Baby for all my life ooh yeah
亲爱的,在我的全部人生里,ooh yeah
I'm living to love you
我活着的意义就是爱你

评论
热度(15)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER