你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
This Life Ryan Huston
This Life - Ryan Huston

超好听的小众+1~网上对这个家伙的介绍少之又少~

很简单的哼唱,表露真心诉说情肠~不知为何听这首歌的时候有种春天的感觉,像躺在绿色的草地上看着天上大朵大朵的白云飘过,心情无比放松和舒畅~我的爱超出了你的想象,拥有你无人可取代,这首歌简直表白神器,拿走不谢~

This Life           Ryan Huston

It's such a time to be
时光正好
It's such a time to be alive
生于此世, 活于当下
It's such a mystery
如此神秘莫测
You're such a mystery tonight
今夜你是谜一般的人
And only you, know me like a winter knows the rain
只有你懂我如同冬日知雨寒
And only you, know just how to make it all okay
只有你明白如何让我安心

With the lights down low
灯光渐渐暗去
we'll take it slow, and send the fools away
我们心也放缓 让愚蠢的思绪飘远
and I'll always love you more than yesterday
我会一直爱你胜于往昔
I love you more than you will ever know
我的爱超出了你的想象
How sweet this life, I'll never let you go
生活如此甜蜜 我永远不会让你离我而去
Nothing compares to holding onto you
拥有你 无人可取代
I love you more, this I confess to you, confess to you
我向你坦白我爱你比你爱我多
What a lovely face, such a lovely place to know
多么可爱的面容
I've never felt this way, just feels like home
从未有过人让我感到故乡般的温柔
With the lights down low, we'll dance real slow
灯光渐渐暗去 我们放慢舞动的步伐
and whisper while we sway
我们翩翩舞动时对我小声耳语
And I'll always love you more, than yesterday
我会一直爱你胜于往昔
I love you more than you will ever know
我的爱超出了你的想象
How sweet this life, I'll never let you go
生活如此甜蜜 我永远不会让你离我而去
Nothing compares to holding onto you
拥有你 无人可取代
I love you more, this I confess to you
我向你坦白我爱你比你爱我多
So tell me all your secrets
所以对我袒露你所有的秘密
tell me what you wanted
告诉我你的憧憬
This beautiful life, you're beautiful to me
生活太美 你也美的让我窒息
And dreams are worth the chasing
梦想值得追逐
Love is for the making
爱由你我创造
So close your eyes, and whisper back to me
那么闭上你的双眸,在我身后对我低语
I love you more than you will ever know
我的爱超出了你的想象
How sweet this life, I'll never let you go
生活如此甜蜜 我永远不会让你离我而去
nothing compares to holding onto you
拥有你 无人可取代
I love you more, this I confess to you
我向你坦白我爱你比你爱我多
I confess to you
我向你坦白
I confess to you
我向你表露真心
I confess to you
我向你诉尽情肠
I confess to you
我向你流露真情
It's true, you're beautiful
发自肺腑的说 你美的让我窒息

评论(5)
热度(31)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER