你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Best Friend One Two
Bitter and Sick - One Two

哈哈哈,好喜欢封面这鬼画风~

今日晚安曲~干净纯粹的嗓音,空灵深邃,很舒服的感觉~开头很新颖独特,一前一后逐字重复,别具一格,吉他弹拨的节奏营造出一种静谧的氛围,和这声音的特质完美结合,简单却又不失个性~

安,好梦~

Bitter and Sick           One Two

Oh oh my my heart heart
Oh oh 我的心
No rest tonight
今夜无眠
Eyes eyes wide wide shut shut
双目闭合
Shut out the light
关了灯

Put me through hell again
将我再次投入地狱
I miss the fire
我看见火光冲天
Let's burn the other end
让火烧的彻彻底底吧
With no end in sight
这并没有熄灭的迹象
Come on and break me down
来吧,将我毁灭
I'll let you ruin my day
毁了我的全部
Flow through my veins
我的血液喷涌而出
I need a fix
我需要救治
Bitter and sick
苦难和疾病

Say say you you know know
说说你所知道的
Try to pretend
尝试伪装自己
One one more more time time
再来一次
Try it again
再次尝试
Your fingers round my neck
你扼住我的咽喉
Just how I like
但我很乐意
Make me your mess again
你让我混沌迷茫
Do it tonight
但今夜就执行
Come on and break me down
来吧,将我毁灭
I'll let you ruin my day
毁了我的全部
Flow through my veins
我的血液喷涌而出
I need a fix
我需要救治
Bitter and sick
苦难和疾病
Come on and break me down
来吧,将我毁灭
I'll let you ruin my day
毁了我的全部
Flow through my veins
我的血液喷涌而出
I need a fix
我需要救治
Bitter and sick
苦难和疾病
Bitter and sicker than
苦难和疾病
Love love love love love sicker than
爱比病情更沉重
Love love love love love sicker than
爱比病情更沉重
Love love love love love sicker than
爱比病情更沉重
Love

Come on and break me down
来吧,将我毁灭
I'll let you ruin my day
毁了我全部
Flow through my veins
我的血液喷涌而出
I need a fix
我需要救治
Bitter and sick
苦难和疾病
Bitter and sick
苦难和疾病

评论(3)
热度(28)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER