你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Evergreen BROODS
Four Walls - BROODS

封面这种画风我好喜欢~

来自新西兰兄妹音乐组合BROODS是2013年组成的新乐队~女声一开口就让人迷醉~空灵颓靡让你感觉心里痒痒的,很有味道,高潮处男声的和声也恰到好处,要仔细听才能感受到其中的韵味~没有声嘶力竭也没有高亢嘹亮,就这样简简单单,凭着纯粹迷人的声线就可以让人沉沦在此,四面高墙是我家~

Four Walls            BROODS

You walked in and said I've got some news
你走进来 说我有一些消息
I didn't say all I wanted to
我没有说完想说的话
You know I told you that I wasn't scared but I lied
你知道我告诉你我不害怕但我说谎了
You told me baby, I only think of you
你跟我说 宝贝 我只思念你
And I said all I've got is a bunch of sad stories
我说过我拥有的一切是一簇悲伤故事
And I told them all before the night was through
在夜晚结束之前我诉尽所有

And you cried, oh, but hear now
你哭了 哦 但你现在听好
That I'm trying hard to make you love me
我努力让你爱上我
but I don't wanna try too hard
但是我不想太努力
And I'm trying hard to take it lively but I'm here now
我努力让一切真实 但如今我在这里
Those four walls now are the only place where I can breathe out
四面高墙现在是我唯一可以自由呼吸的地方
Those four walls now are home
四面高墙现在是我的家
Those four walls now are the only place that I can feel
四面高墙现在是我唯一可以感知的地方
Those four walls now are home
四面高墙现在是我的家
I wanna make you feel now how I feel when I'm missing it to love songs
我想让你有与我此时一样的感受,听着情歌思念爱情
I wanna take you to the peak of everything, yet you are
我想带你去所有最高点 是啊你现在
You're everything I need tonight
你是我今夜需要的一切
And I'm trying hard to make you want me
我努力让你需要我
But I don't wanna try too hard
但是我不想太努力
I was thinking you got by what you came for
我曾以为你已达成你的目的
But you're here now
但你现在在这里
Those four walls now are the only place where I can breathe out
四面高墙现在是我唯一可以自由呼吸的地方
Those four walls now are home
四面高墙现在是我的家
Those four walls now are the only place that I can feel
四面高墙现在是我唯一可以感知的地方
Those four walls now are home
四面高墙现在是我的家
Falling at hand of the perfect man
爱上世上最完美的男人
Falling at hand of the perfect man
爱上世上最完美的男人
Those four walls now are the only place where I can breathe out
四面高墙现在是我唯一可以自由呼吸的地方
Those four walls now are home
四面高墙现在是我的家
Those three words now are the only thing that can save me
那三个字现在是唯一可以拯救我的解药
Those three words now are home
那三个字现在是我的家
Falling at hand of the perfect man
爱上世上最完美的男人


评论(2)
热度(52)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER