你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Queen of Denmark John Grant
I Wanna Go To Marz - John Grant

封面有点《猜火车》里Ewan McGregor的感觉~烟雾缭绕头脑晕眩,就想这样不谙世事一直倾颓下去~在自己的世界里放肆~

一首很有味道的歌,因为前奏爱上这首歌~伴奏很特别,飘飘然,歌词也很有意思,像一首诗一样,一首流浪者写的诗,一首凡人无法理解深刻体会的诗~就这样放荡不羁,思绪飞扬,脱离世俗~我想去火星~

安,好梦~

I Wanna Go To Marz        John Grant

Bittersweet strawberry marshmallow butterscotch
苦甜参半的草莓 棉花软糖 奶油硬糖
Polarbear cashew dixieland phosphate chocolate
北极熊 腰果 爵士乐 磷酸酯巧克力
My tutti frutti special raspberry leave it to me
我特别的树莓果冻 请务必帮我留着
Three grace scotch lassie cherry smash lemon free
三杯淡威士忌 嫩樱桃汁 冻柠檬派
I wanna go to Marz
我想去火星
Where green rivers flow
那里有绿色的河流

And your sweet sixteen is waiting for you after the show
你香甜的十六岁 正在演出过后等你
I wanna go to Mraz
我想去火星
We'll meet the gold dust twins tonight
我们今晚将在金色双子星上见面
You'll get your heart's desire I will meet you under the lights
你带上心中的憧憬 我会在星光下等你
Golden champagne juicy grapefruit lucky monday
金香槟 葡萄柚汁 幸运星期一
High school footall hot fudge buffalo tulip sundae
高校足球 热冰淇淋 水牛 郁金香圣代
Almond caramel frappe pineapple rootbeer
杏仁 焦糖 冰咖啡 菠萝 根露汽水
Black and white pennyapple henry ford sweetheart maple tea
黑与白的大苹果 福特汽车 香浓枫叶茶
I wanna go to Marz
我想去火星
Where green rivers flow
那里有绿色的河流
And your sweet sixteen is waiting for you after the show
你香甜的十六岁 正在演出过后等你
I wanna go to Mraz
我想去火星
We'll meet the gold dust twins tonight
我们今晚将在金色双子星上见面
You'll get your heart's desire I will meet you under the lights
你带上心中的憧憬 我会在星光下等你


评论
热度(13)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER