你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Venus & Mars Eliane
Venus & Mars - Eliane

冷门好歌没人听系列~

来自瑞士最大选秀节目The largest Swiss Talents 2012年的冠军——Eliane。简单的旋律和动人的女声,让你听一遍就可以跟着轻轻哼唱~我们就像金星和火星,在黑暗中发光闪耀,即使相隔千里,我依然能感受你在我左右~

Venus & Mars        Eliane

Ten thousand miles away
一万英里以外
But I can feel you here
但我能感觉到你在这里
Like there's no light here
像这里没有光
There's no distance in between
在两者之间没有距离
Reach out
伸出
Reach out and touch my hand
伸出手触摸我的手

Reach out reach out again
再伸出手去
'Cause we're just like the stars
因为我们就像星星一样
Venus and mars
金星和火星
We're shining out from above
我们从上面闪耀
Just like the stars
就像星星
Venus and mars
金星和火星
Sending out a light across the dark
在黑暗中发出一个光
Now you're closer close to me
现在你离我更近
Now you're closer close to me
现在你离我更近
Now you're closer close to me
现在你离我更近
Now you're closer close to me
现在你离我更近
Then thousand miles away
一万英里以外
But we never came apart
但我们从未分开
Whenever you're in need
无论何时你需要
I'll send a shooting star
我会送一颗流星
So far
到目前为止
'Cause we're just like the stars
因为我们就像星星一样
Venus and mars
金星和火星
We're shining out from above
我们从上面闪耀
Just like the stars
就像星星
Venus and mars
金星和火星
Sending out a light across the dark
在黑暗中发出一个光
Now you're closer close to me
现在你离我更近
Now you're closer close to me
现在你离我更近
Now you're closer close to me
现在你离我更近
Now you're closer close to me
现在你离我更近
Can you remember these childhood days
你能记起这些童年吗
Looking out to the milky way
望向银河
In space
在太空中
In outer space
在外层空间
In outer space
在外层空间
'Cause we're just like the stars
因为我们就像星星一样
Venus and mars
金星和火星
Stars
星星
Sending out a light across the dark
在黑暗中发出一个光
Now you're closer close to me
现在你离我更近
Now you're closer close to me
现在你离我更近
Now you're closer close to me
现在你离我更近
Now you're closer close to me
现在你离我更近
'Cause we're just like the stars
因为我们就像星星一样


评论
热度(49)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER