你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Black Kari Kimmel
Black to Gray - Kari Kimmel

为这沙哑深情的嗓音停留~好歌不火系列~

没有高音没有嘶吼,整个世界静下来,被她吸引为她驻足~我爱你,爱了整整一个曾经,从无知到成熟,从冲动到沉静。感谢你,曾赠我一场空欢喜,今夜你离我而去,面对灰烬残影,一切散尽,而我相信今后的自己愈发强大,更加勇敢~相信自己能遇到更好的人~大家晚安好梦~

P.S.若喜欢Kari Kimmel的声音,请戳http://wassupbabe.lofter.com/post/1cfdadc3_7af79aa,这是之前分享的《Fingerprints》~我很喜欢~

Black to Gray       Kari Kimmel

 I am stronger now
变得强大
Than I ever was
相比从前
And I am braver now
更加勇敢
Than I ever was
对比之前
I can see that it's a long way down
望见前方的路
I am stronger now
更加强大

Than I ever was
相比从前
I am harder now
加倍努力
Than I ever was
对比之前
And all is safe now...
一切安好
Didn't mean enough
并不满足
I can see that it's a long way down
望见前方之路
But I am stronger now
但却更加强大
Than I ever was
相比从前
Love left me here tonight
今夜爱离我而去
Drown and down beneath the lies
谎言随之沓来
All has gone away
一切散尽
Fading black to gray
面对灰烬残影
Love left me here tonight
今夜爱离我而去
I am colder now
愈加寒冷
Than I ever was
比起之前
Silent haunts me now
陷入沉寂
But I'm not begging down
绝不乞求
I can see that it's a long way down
望见前方之路
But I am stronger now
更加强大
Than I ever was
相比以往
Love left me here tonight
今夜爱离我而去
Drown and down beneath the lies
谎言随之沓来
All has gone away
一切散尽
Fading black to gray
面对灰烬残影
Love left me here tonight
爱在今夜离我而去
Oooh
唔唔
Love left me here tonight
今夜爱离我而去
Oooooh ooooooh
唔唔唔唔
Oooooh ooooooh
唔唔唔唔
Oooooh ooooooh
唔唔唔唔
Oh ooooooh oooh
唔唔唔唔
Love left me here tonight
今夜爱离我而去
Drown and down beneath the lies
谎言随之沓来
All has gone away
一切散尽
Fading black to gray
面对灰烬残影
Love left me here tonight
今夜爱离我而去
Ooh
唔~
Love left me here tonight
今夜爱离我而去
Oh Oh Ooh
唔唔唔~
Love left me here tonight
今夜爱离我而去

  

评论(4)
热度(83)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER