你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
The Karaoke Channel - Stadium Rock The Karaoke Channel
Don't Cry (Original) [Originally Performed by Guns N' Roses] [Karaoke Version] - The Karaoke Channel

今日晚安曲~开头有点加州旅馆的feel~枪与玫瑰,80年代末世界流行金属界最具标志性的乐队之一~不要哭泣~迷幻又清醒,温柔的呐喊~复杂的情绪交织,就是爱情里难以言表的状态~单纯的情感,骨干的现实,将人的心里防备一步步击溃,忍不住落泪~

不管未来如何,希望我们能一起走下去~加油~

Don't Cry (Original)                 Guns N' Roses

Talk to me softly
温柔地向我倾诉吧
There is something in your eyes
你眼中藏着千言万语
Don't hang your head in sorrow
不要因为悲伤而垂头丧气
And please don't cry
请不要哭泣
I know how you feel inside
我懂你内心的感受

I've been there before
我也曾经历过
Somethin' is changin' inside you
你内心的想法正发生着变化
And don't you know
而你自己并未察觉
Don't you cry tonight
今夜你不要哭泣
I still love you baby
我依然爱着你,宝贝
Don't you cry tonight
今夜你不要哭泣
Don't you cry tonight
今夜你不要哭泣
There's a heaven above you baby
天国就在你的上方,宝贝
And don't you cry tonight
今夜你不要哭泣
Give me a whisper
在我耳边轻语
And give me a sign
再给我一声叹息
Give me a kiss before you
给我一个亲吻
Tell me goodbye
在你道出再见以前
Don't you take it so hard now
现在不要太往心里去
And please don't take it so bad
也请不要觉得情况太糟糕
I'll still be thinkin' of you
我仍会一直想着你
And the times we had...baby
还有我们一起度过的时光,宝贝
And don't you cry tonight
今夜你不要哭泣
Don't you cry tonight
今夜你不要哭泣
Don't you cry tonight
今夜你不要哭泣
There's a heaven above you baby
天国就在你的上方,宝贝
And don't you cry tonight
今夜你不要哭泣
And please remember
请记住
That I never lied
我从未对你撒谎
And please remember
请记住
How I felt inside now honey
如今我内心的感受,亲爱的
You gotta make it your own way
你需要自己度过困境
But you'll be alright now sugar
但你一定会好起来的,甜心
You'll feel better tomorrow
明天你就会好起来
Come the morning light now baby
天即将破晓,宝贝
And don't you cry tonight
今夜你不要哭泣
And don't you cry tonight
今夜你不要哭泣
And don't you cry tonight
今夜你不要哭泣
There's a heaven above you baby
天国就在你的上方,宝贝
And don't you cry
你不要哭泣
Don't you ever cry
你再也不要哭泣
Don't you cry tonight
今夜你不要哭泣
Baby maybe someday
宝贝也许会有那么一天
Don't you cry
你不要哭泣
Don't you ever cry
你再也不要哭泣
Don't you cry
你不要哭泣
Tonight
今夜你不要哭泣

评论
热度(15)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER