你牙齿里有棵青菜

万法皆空,因果不空
Covers & Unreleased Songs 柾国
Paper Hearts - 柾国

你可能忘记一个人说的话,做的事,但不会忘记ta给你的感觉~

始于颜值,却被才华吸引~简单的吉他拨弦,温柔如水的转音流畅自然,让整首歌更加纯粹深情~完全听不出这是韩国人英语(并非黑),并且这是他自弹自唱的,很用心~

田柾国(Jung Kook),1997年9月1日出生于韩国釜山,七人男子组合防弹少年团主唱、领舞。 他的其他翻唱也很不错。《Paper Heart》原唱是Tori Kelly,原版也很赞。

Paper Hearts         柾国

Remember the way you made me feel
我仍记得你带给我的感觉
Such young love but
稚嫩而又炽热的爱恋
Something in me knew that it was real
但同时我亦深知,这是一份真挚的情感
Frozen in my head
将永久存放在我的脑海裡
Pictures I'm living through for now
至今 只剩下这些片段陪伴我,度过失去你的日子
Trying to remember all the good times
我尝试去想起我们一起经历过的快乐时光

Our life was cutting through so loud
我们的生活轻易地,就被摧毁得支离破碎
Memories are playing in my dull mind
关于你的回忆在我晦暗思绪中持续放映
I hate this part paper hearts
我讨厌这样的自己,拥有著一颗像纸张一样脆弱纤细的心灵
And I'll hold a piece of yours
而我亦会好好保存你的心灵
Don't think I would just forget about it
别认定我会轻易遗忘这段爱情
Hoping that you won't forget about it
盼望你亦会把我铭记在心
Everything is gray under these skies
天地陷入无尽的灰暗
Wet mascara
被泪水所沾湿的睫毛膏
Hiding every cloud under a smile
习惯了利用笑容去遮掩一切阴霾和愁思
When there's cameras
当摄像头正描准著我
And I just can't reach out to tell you
而我只是无法敞开心扉去告诉你
That I always wonder what you're up to
其实我经常疑惑,你接下来想怎样做?
Pictures I'm living through for now
至今 只剩下这些片段陪伴我,度过失去你的日子
Trying to remember all the good times
我尝试去想起我们一起经历过的快乐时光
Our life was cutting through so loud
我们的生活轻易地,就被摧毁得支离破碎
Memories are playing in my dull mind
关于你的回忆在我晦暗思绪中持续放映
I hate this part paper hearts
我讨厌这样的自己,拥有著一颗像纸张一样脆弱纤细的心灵
And I'll hold a piece of yours
而我亦会好好保存你的心灵
Don't think I would just forget about it
别认定我会轻易遗忘这段爱情
Hoping that you won't forget
盼望你亦会把我铭记在心
I live through pictures as if I was right there by your side
我依赖这些照片去假装自己仍然待在你的身旁,以使度过离开你的漫长时光
But you'll be good without me and if I could just give it some time
但你依旧会过得很好 即使我们分手了,只要给彼此一些时间去适应
I'll be alright
我的伤口亦会渐渐癒合
Goodbye love you flew right by love
再见了 我的爱人,你因为爱情而成为一个正派的人
Pictures I'm living through for now
至今 只剩下这些片段陪伴我,度过失去你的日子
Trying to remember all the good times
我尝试去想起我们一起经历过的快乐时光
Our life was cutting through so loud
我们的生活轻易地,就被摧毁得支离破碎
Memories are playing in my dull mind
关于你的回忆在我晦暗思绪中持续放映
I hate this part paper hearts
我讨厌这样的自己,拥有著一颗像纸张一样脆弱纤细的心灵
And I'll hold a piece of yours
而我亦会好好保存你的心灵
Don't think I would just forget about it
别认定我会轻易遗忘这段爱情
Hoping that you won't forget
盼望你亦会把我铭记在心


评论
热度(21)
© 你牙齿里有棵青菜 | Powered by LOFTER